ואן לוון: "הקבוצה עובדת טוב, המטרה היא לזכות בתואר הראשון של העונה"

פטריק ואן לוון
פטריק ואן לוון | מכבי תל אביב, האתר הרשמי

המנהל הביצועי והמאמן הזמני של מכבי ת"א דיבר לקראת "אלוף האלופים" בשבת נגד הפועל ב"ש (20:10 בספורט1): "עובדים בקצב די גבוה". דור פרץ: "לצערי בשנה שעברה פספסנו נגדם הזדמנות למשהו גורלי"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

בשבת הקרובה תצא לדרך רשמית עונת 2020/21 בכדורגל הישראלי עם משחקי גביע הטוטו ו"אלוף האלופים", שהשנה ייערך במתכונת של בית/חוץ, אבל למכבי תל אביב עדיין אין מאמן. הבוקר (חמישי) פורסם ביוון כי המאמן יורגוס דוניס כבר חתם כמחליפו של ולדימיר איביץ', אולם במועדון הכחישו וגם כלי תקשורת נוספים ביוון טענו לאחר מכן כי מדובר במו"מ שמתנהל ושהבנות טרם הושגו.

בשלושת השבועות האחרונים מתאמנת הקבוצה תחת המנהל הביצועי של המועדון, ההולנדי פטריק ואן לוון שגם ינהל את המשחק בשבת נגד הפועל באר שבע (החל מ-20:10 בספורט1) וייתכן שגם בגומלין בבלומפילד ביום חמישי במסגרת "אלוף האלופים", שמהווה את חצי גמר גביע הטוטו.

לקראת המשחק אמר ההולנדי: "אנחנו מגיעים לאחר שלושה שבועות של הכנה, אני חושב שהקבוצה עובדת טוב ובימים מסויימים אפילו מעבר לכך, בקצב די גבוה. אני מרוצה מהמאמץ של השחקנים באימונים ולקראת המשחקים ואני מקווה שנראה את התוצאה במשחק הרשמי הראשון בשבת. כולם זכו לשחק בהכנה, הקבוצה גדלה תוך כדי תנועה. הצלחנו לעבוד בצורה טובה, ועבורי זו היתה הכנה טובה עם הרבה דברים מעניינים שראינו באימונים ובמשחקי האימון".

בן ביטון | מכבי תל אביב, רשמי

ואן לוון נשאל אם להפסד להפועל ב"ש במחזור סיום העונה – ההפסד היחיד של הקבוצה בליגה בעונה שעברה – תהיה השפעה, והשיב: "לא. אני חושב שאחרי הפגרה שהיתה לנו מתחילה עונה חדשה. כולנו מסתכלים קדימה לעבר עונה חדשה ולא אחורה. השחקנים מוכנים לכך והם לא מדברים על עונות קודמות אלא מוכנים ויכולים לשחק במלוא המרץ. כולם מבינים שהתחילה עונה חדשה. העובדה שהפורמט של המפעל השתנה מעט גורמת לכך שכמאמן אתה חושב גם על המשחק השני, אבל בסופו של דבר המטרה היא לזכות בתואר הראשון של העונה ולכך אנחנו מכוונים".

גם הקשר דור פרץ התייצב מול המיקרופונים והוסיף לדברי מאמנו הזמני: "סוף סוף יש משחק ראשון רשמי, משחק חשוב כי יש תואר על הפרק ואנחנו משתדלים להגיע הכי מוכנים שאנחנו יכולים ומחכים למשחק. אנחנו רוצים להוציא את התוצאה הכי טובה כדי שיהיה נוח לנו במשחק אחר כך, אבל חושבים נטו על המשחק הזה. זה משחק חשוב מול הפועל ב"ש ואנחנו מחכים לימים יפים יותר, שנשחק עם קהל מלא, אבל זה מה שיש כרגע ואנחנו צריכים לעשות את העבודה שלנו. זו התחלה חדשה ולצערי הפסדנו שם בעונה שעברה ופספסנו הזדמנות למשהו גורלי, אבל זה לא יושב לנו יותר מדי בראש".

דור פרץ
דור פרץ | מכבי תל אביב, האתר הרשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי