Sport1 Banner

ברק בכר וב"ש קרובים להבנות על גובה הפיצוי, וארן וקבהא סיכמו

ברק בכר
ברק בכר. הגיע לפשרה | דני מרון

לאחר סאגה ארוכה, חלה התקדמות בתיווכו של המנכ"ל אסי רחמים ולא יהיה צורך בפנייה לבוררות. החלוץ והקשר ימשיכו גם בעונה הקרובה, איתמר שבירו חתם לשלוש שנים

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

ברק בכר הוביל את הפועל באר שבע להצלחות חסרות תקדים כשזכה בין היתר בשלוש אליפויות רצופות. אולם, הפרידה בין הצדדים הייתה מעט צורמת כשהמאמן המוערך פוטר ומעבר לכך הייתה המחלוקת הכספית. נראה שלאחר סאגה ארוכה ישנן חדשות טובות – הצדדים קרובים להגיע לסיכום על הפיצוי שיקבל המאמן, שעזב את הקבוצה במהלך העונה האחרונה.

לאורך זמן רב, קיים היה חשש שהצדדים יילכו להליך בוררות, אך בסיוע של המנכ"ל אסי רחמים, הושגה סוג של פשרה בין שני הצדדים וזאת מתוך מטרה לסיים ברוח טובה.

ועוד במועדון, לאחר שבועות ארוכים של שיחות בין הצדדים, החלוץ אנתוני וארן והקשר מרואן קבהא הגיעו לסיכום על חוזה מקוצץ והם ימשיכו בקבוצה בעונה הבאה.

מרואן קבהא
מרואן קבהא | הפועל באר שבע, רשמי

גם שחקן ההתקפה איתמר שבירו (22) סיכם רשמית על חוזה חדש וחתם במועדון לשלוש עונות. שבירו, שיחק במהלך העונה האחרונה במדי עירוני ראשל"צ מהליגה הלאומית והיה משחקניה הבולטים של הקבוצה שנאבקה על העלייה לליגת העל עד הישורת האחרונה של העונה, כשכבש בין היתר שבעה שערים.

שבירו אמר לאחר החתימה: "אני שמח להמשיך את דרכי במקום בו גדלתי ואני כל כך אוהב. לאורך השנים גדלתי יחד עם המועדון הזה, שהפך למה שהוא היום ואין גאה ממני להיות חלק ממנו. אני מקווה שאגשים את החלומות שלי יחד עם הקבוצה ונגיע להישגים שישמחו את האוהדים היקרים שלנו. תודה רבה להנהלת המועדון ובמיוחד לאסי רחמים על האמון".

איתמר שבירו | הפועל באר שבע, רשמי

נזכיר כי בעוד יומיים (שבת, 20:10, ספורט1) תארח הקבוצה של יוסי אבוקסיס את האלופה מכבי תל אביב למשחק הראשון מתוך שניים של אלוף האלופים. המשחק ייערך באצטדיון טדי . במחזור הסיום בעונה שעברה הצליחה הקבוצה מהדרום להרוס לצהובים את המאזן הנקי מהפסדים.

לקראת המשחק אמר המאמן יוסי אבוקסיס: "זה משחק ראשון, אמנם ללא הזרים, אבל מי שישחק יצטרך לעשות את העבודה. צריך להגיע להתמודדות הזו ולתת משחק טוב. לא היה לנו הרבה זמן הכנה לפני ההתמודדות הזו, וגם מה שהיה קצת התפקשש לנו עם משחק האימון, שהיה מאוד חשוב לנו, אך בוטל. יש מספר שחקנים צעירים שיקבלו הזדמנות וחלקם גם הוכיחו את עצמם בעונה שעברה. זה אחד משני משחקים על התואר ואנחנו מקווים לעשות תוצאה טובה".

עוד באותו נושא: ברק בכר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי