מוטי ברשצקי: "מקווה לא להגיע לבוררות עם הפועל תל אביב"

מוטי ברשצקי
מוטי ברשצקי | דני מרון

הקשר דיבר ב-103FM על הפרידה מהאדומים ("קיבלתי את הודעת השחרור מהחשב, בוואטסאפ") והתחנה החדשה - בני סכנין: "נתנו לי להרגיש מאוד מוערך"

(גודל טקסט)

הפרידה מהפועל תל אביב הייתה צורמת עבור מוטי ברשצקי, שכבר המשיך הלאה לתחנה הבאה שלו – בני סכנין. הקשר בן ה-23 התראיין היום (חמישי) לתכנית הספורט של 103FM והתייחס לסיום דרכו באדום וגם לקבוצתו החדשה.

"קיבלתי את הודעת השחרור מהפועל בוואטסאפ. החשב של המועדון שלח לי אותה", סיפר ברשצקי ופירט על ההליך המשפטי בו פתח: "שכרתי את עו"ד רועי רוזן, שמייצג את כל השחקנים בנושאים האלה. התביעה נגדם היא על פיטורים שלא כדין, ללא שימוע וגם על הפרשי שכר. אם אגיע להסדר עם הפועל ת"א, שלא נצטרך בוררות או בתי משפט, זו האפשרות העדיפה".

התכניות להמשך: "לעשות עונה טובה בסכנין, להתקדם מבחינה קבוצתית ואישית. יש לקבוצה פוטנציאל טוב אם נעבוד נכון וקשה. היו לי שיחות עם אלדד שביט ועם הצוות הניהולי שם, הם נתנו לי ציפיות גבוהות. זה מועדון טוב ועם המון קהל, למרות שהקהל לא יכול לבוא למגרשים עכשיו. היו לי הצעות אחרות, אבל הם דיברו ברצינות ונתנו לי להרגיש מאוד מוערך ושרוצים אותי, וזה מספיק לי. ברור לי שהמאמן יכול לעזוב פתאום באמצע העונה, רוב המועדונים בארץ חסרי סבלנות כלפי המאמנים".

רכש בסכנין: "הביאו את איקוום אוטין ממכבי חיפה, החתימו בלם קולומביאני ששיחק בליגה הראשונה בברזיל. הוא עדיין בבידוד, אז עוד לא פגשנו אותו. מדברים על עוד זר או שניים ואולי עוד ישראלי".

נהלי הבידוד: "בסכנין לא דיברו איתנו על זה, לא אמרו לי משהו מיוחד על זה. לא יודע מה היה לפני כן, הגעתי אחרי שבועיים וחצי של אימונים. לא מאמין שיהיו בזה הנחות".

"נתנו לי להרגיש מוערך" | בני סכנין

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי