דגני בפוסט פרידה: "התעייפתי ממלחמות כל פעם מחדש"

אוראל דגני | אודי ציטיאט

הבלם פנה אל אוהדי הפועל ת"א באינסטגרם והסביר את עזיבתו לבית"ר: "זה הפוסט הקשה ביותר שכתבתי - התקופה האחרונה הייתה הקש ששבר את הגב שלי. עברנו הכל ביחד, מגיע לכם יותר"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

לא בכל יום רואים קפטן וסמל של קבוצה אחת עובר לאחת היריבות הגדולות שלה, אך בקיץ הזה קיבלנו בכדורגל הישראלי את המעבר של אוראל דגני מהפועל תל אביב לבית"ר ירושלים, שבהחלט היה קשה לראות אותו מגיע. הערב (חמישי) הבלם העלה פוסט לאינסטגרם בו נפרד מהאדומים ונימק את ההחלטה שלו לעזוב למועדון מהבירה.

"זה הפוסט הקשה ביותר שכתבתי כאן, אני רגע לפני אתגר חדש ובמקום להרגיש רק רגשות טובים, הלב כואב", כתב דגני בתחילת דבריו, "אוהדים יקרים, תמיד הייתם חשובים ובראש סדר העדיפויות עבורי, עברנו הכל ביחד, אפילו בליגה השניה היינו. בשבילי, להיות קפטן זה לא סרט, זו מנהיגות, זו אחריות ובעיקר זו שליחות עבור המועדון ועבור האוהדים".

השחקן המשיך: "לקחתי החלטה כבדה וקשה ואני חייב לכם האוהדים את ההסבר הזה, לא לאף אחד אחר. בכל הכנות – פשוט התעייפתי. הותשתי ממלחמות כל פעם מחדש, פעם זה בוררות, פעם זה נידוי ועכשיו זה חודשיים בהם אני לא מקבל שכר. בצד המקצועי, היה לי טוב בהפועל, הרגשתי מוערך ובתמורה נתתי את כל כולי במחיר שלא כל שחקן היה לוקח".

"התקופה האחרונה הייתה הקש ששבר את הגב שלי ושל המשפחה שלי, הייתי מוכן לקצץ, והרבה! אך מן העבר השני לא רצו להתחייב לכלום ובדרך לא דרך הראו לי את הדרך החוצה. מסתבר שמלחמות כבר כן קורות בקיץ, כמה אדם יכול להילחם כשכל הסיכויים נגדו? אני מנצל את הבמה הזו שוב להגיד מיליון תודות לאוהדים שתמכו, פירגנו, עודדו והעריכו את הלחימה שלי על הדשא. התקופה איתכם תישאר חרוטה בליבי לעד. מגיע לכם יותר. זה זמן לומר שלום, אוהב המון, אוראל".

אוראל דגני
אוראל דגני | בית"ר ירושלים, רשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי