שחקני הפועל חיפה נדרשו לקצץ 15% נוספים משכרם

שחקני הפועל חיפה מאוכזבים
שחקני הפועל חיפה מאוכזבים | מאור אלקסלסי

לאחר שכבר הורידו משכרם וחתמו על חוזים חדשים, הנהלת האדומים-שחורים דורשת הפחתה נוספת בשכר השחקנים. מלול, קפילוטו, סירושטיין ובן בסט יידרשו לקצץ 40%. "פועלים לקיצוץ בשכר שחקנים בעלי השכר הגבוה"

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

סערת הקיצוצים תוקפת שוב את הפועל חיפה. המועדון עבר תקופה קשה בזמן משבר הקורונה, לאחר שלקח זמן רב עד שהגיע להסדר עם שחקני הקבוצה לגבי הקיצוץ בשכרם, והיום (שישי) נודע כי האדומים יידרשו קיצוץ נוסף לפני תחילת העונה, זאת למרות שרוב השחקנים כבר חתמו על חוזה חדש.

בין השאר ראשי המועדון דורשים בין 10% ל-15% בקיצוץ נוסף, בהתאם לגובה השכר של כל שחקן. בנוסף, ישנם שחקנים שמחזיקים בחוזה לעונה הבאה כמו דור מלול, ניסו קפילוטו, מיקי סירושטיין והחלוץ עדן בן בסט, שנדרשו בקיצוץ משמעותי יותר של כ-40%.

בהודעה הרשמית שיצאה מהמועדון נכתב: "במהלך שיחת עבודה עם הבקרה התקציבית השבוע לקראת אישור התקציב הועלתה דרישה ממשרד האוצר להגדיל את הקיצוץ בשכר השחקנים בהשוואה לשנה שעברה (במסגרת מתווה הפיצוי לקבוצות). בעקבות כך אנו פועלים לקיצוץ בשכר שחקנים בעלי השכר הגבוה במועדון, כפי שאנו נדרשים, בצורה מדורגת לפי גובה המשכורת ותוך כדי שיח עם השחקנים".

דור מלול, עדן בן בסט
דור מלול, עדן בן בסט | מאור אלקסלסי

מעבר לכך, הקבוצה ממשיכה בהכנותיה לקראת פתיחת גביע הטוטו, כאשר המאמן חיים סילבס עדיין לא השלים את בניית הסגל ומעוניין בעוד מגן שמאלי וקשר נוסף. כפי שפרסמנו, לאחרונה עלה שמו של קשר הפועל רעננה אור דסה. האחרון לא מעוניין להישאר בקבוצה מהשרון בליגה הלאומית, ובחיפה בוחנים את העלויות הכספיות בכדי לצרפו לקראת העונה הבאה. בעמדת המגן השמאלי נבחנת גם אופציה של מגן זר על חשבונו של ניקולה גולאן, שעזב את הקבוצה בסיום העונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי