אומוניה ניקוסיה וא.א.ק לרנקה מעוניינות במוחמד שכר

מוחמד שכר
מוחמד שכר | מאור אלקסלסי

לספורט1 נודע כי חלוץ הפועל קריית שמונה, שעדיין לא חזר לאימונים מלאים בעקבות פציעה מהעונה שעברה, זוכה להתעניינות מהאי השכן. במועדון מחכים להחלטת מכבי תל אביב בעניינו של עדן קארצב

(גודל טקסט)

הפועל קריית שמונה תפתח את העונה ביום ראשון במסגרת המחזור הראשון של גביע הטוטו מול מכבי חיפה ותתייצב עם לא מעט שחקנים חדשים בסגל, אבל למרות זאת מנסה הצוות המקצועי להתחזק בשלושה שחקנים נוספים.

אחרי אדריאן רוצ'ט, לוסיו, דור אלו, רועי קהת, אופיר מזרחי ויואב הופמייסטר, בבקריית שמונה מעוניינים לשאול לעונה נוספת את קשר מכבי תל אביב עדן קארצב ומחכים להחלטת האלופה בנושא. בתחילה רצו בקריית שמונה לצרף את קשר מכבי חיפה, מקסים פלקושצ'נקו, אך האחרון היה נחוש להצטרף להפועל חדרה. "בקריית שמונה ישחקו רק שחקנים שרוצים להיות כאן", אמרו הבוקר במועדון.

מנגד, עלולה הקבוצה לאבד את אחד השחקנים המצטיינים בעונה האחרונה – החלוץ מוחמד שכר. לספורט1 נודע כי שתי קבוצות מקפריסין הביעו עניין בשחקן, אומוניה ניקוסיה וא.א.ק לרנקה שכבר החלו לגשש מול נציגיו.

שכר כבש בעונה האחרונה שבעה שערים והיה מהשחקנים החשובים במאבק ההישרדות של קריית שמונה בליגת העל. החלוץ נפצע בסיום העונה שעברה ולאחרונה חזר לאימוני ריצה, כשהוא צפוי בשבוע הבא לצטרף לחבריו לאימונים. עם זאת, בשני המשחקים הקרובים הוא לא ישותף גם המגן זיו מורגן ייעדר בגלל פציעה.

מוחמד שכר
מוחמד שכר | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי