גאנדלמן וקורין יפתחו מול כפ"ס, פרייטר מותיר רושם חיובי

רוי קורין | נוי אורן

צמד השחקנים הצעירים של מכבי נתניה יעלו ב-11 מול הירוקים בפתיחת גביע הטוטו בשבת, כמו גם מלדה. שחקנים על החלוץ הג'מייקני: "מהיר וטכני", וגם: האסיפות של אטוולד

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

לאחר קיץ לא פשוט ועזיבתם של סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה אחרי ארבע שנים, מכבי נתניה תצא מחר (שבת) לתקופה חדשה בראשותו של המאמן ההולנדי ריימונד אטוולד, כשתארח את הפועל כפר סבא (19:50) למשחק במסגרת המחזור הראשון של גביע הטוטו.

שחקנים בקבוצה מעידים כי אטוולד נוטה לערוך אסיפות טקטיות רבות במהלך השבוע, אשר עורכות יותר משעה בלא מעט פעמים, וציינו כי לפחות עד כה החיבור עמו נראה חיובי.

לקראת המשחק מול כפ"ס מחר, דני עמוס יפתח בשער היהלומים, זאת לאחר שהיה פצוע לאורך התקופה האחרונה, אך בסופו של דבר יהיה כשיר. עומרי גאנדלמן הצעיר, שמתופקד לרוב כקשר אחורי, יוסט לעמדת הבלם ויפתח לצידו של דולב אזולאי. רוי קורין הצעיר, שהיה מהבולטים במשחקי ההכנה, יפתח בכנף כשיונס מלדה ישחק בחוד.

דני עמוס
דני עמוס | נוי אורן / דוברות מכבי נתניה

גיא מלמד, שקיבל הודעה שאינו בתוכניות והוחזר לרוטציה על ידי המאמן ההולנדי, עשוי להיכלל בסגל. על פי שחקנים בקבוצה, החלוץ הג'מייקני קוואן פרייטר מותיר עד כה רושם טוב באימונים: "הוא אמנם לא משחק ממש לעומק, אבל הוא מהיר וטכני ונראה כמו הפתעה חיובית", אמרו במועדון.

הרכב משוער: דני עמוס, כארם ג'אבר, דולב אזולאי, עומרי גאנדלמן, זלאטן שחוביץ', אלמוג כהן, אביב אברהם, גבי קניקובסקי, חן עזרא, רוי קורין, יונס מלדה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי