גאורגיוס דוניס רוצה להשאיר את אייל גולסה במכבי תל אביב

אייל גולסה
אייל גולסה | אריאל שלום

היווני אמור לנחות יחד עם עוזרו ומאמן השוערים. במועדון יגישו הצעה אחרונה לקשר ואם יסכים יחתום לשנתיים. הקלה לקראת הגרלת מוקדמות ליגת האלופות. זאהיד יושאל עם אופציית רכישה?

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב אמנם ניצחה אתמול (שבת) במשחק הראשון באלוף האלופים ובדרך הנכונה לזכייה בתואר הראשון העונה, אבל עושה רושם שהעיניים נשואות לעבר הטיסה שאמורה לנחות בתחילת השבוע מאתונה. אחרי משא ומתן עם איבן יובאנוביץ', מקורבו של ג'ק אנגלידיס, מכבי תל אביב בחרה בגאורגיוס דוניס וההודעה הרשמית צפויה בקרוב.

דוניס ישתכר כ-400 אלף יורו לכל עונה במשך שנתיים והצוות יגיעו ישירות איתו. עוזר המאמן מאקיס אנגלינאס ומאמן השוערים פנאיוטיס מליאריציס, שניהם אנשי מקצוע הקרובים אליו, ינחתו כנראה איתו. לפי דיווחים ביוון, הקשר הנורבגי-פקיסטני גיאס זאהיד עשוי לנחות בעוד מספר ימים למרות השתייכותו לאפואל ניקוסיה. יחד עם זאת, נראה כי מדובר בעסקה מורכבת משום שתג המחיר שלו גבוה. לפיכך, עלתה אפשרות שיושאל עם אופציית רכישה.

כזכור, בשבוע שעבר העריכו כאן מקורבים למועדון כי המאמן ינחת בין המשחק הראשון למשחק השני באלוף האלופים. כעת, ינסו במועדון להגביר גם את המגעים עם אייל גולסה. "דוניס מכיר את השם מפאוק ורוצה להשאיר אותו בקבוצה", אמר גורם הבקיא בפרטי העסקה. "הכל עניין של כסף". גולסה אמור לקבל השבוע הצעה אחרונה ממכבי תל אביב. אם יסכים לה, הוא ישחק בשנתיים הקרובות במועדון.

גיורגוס דוניס | NEZAR BALOUT/AFP via Getty Images

גם אנריק סבוריט עשוי להישאר בקבוצה, לאחר שמכבי תל אביב הבהירה לסוכניו שלא תשחררו בחינם. על פי ההערכות, תדרוש לפחות מיליון יורו עבורו. המגן לא שותף אתמול בגלל פציעה אך עשוי להיות כשיר לגומלין בחמישי.

 היום, (13:00) תיערך בניון שבשוויץ הגרלת הסיבוב הראשון של מוקדמות ליגת האלופות. מכבי תל אביב היא אחת מ-17 המדורגות. אתמול התבצע חיתוך בו נקבע ארבע האופציות של האלופה הן אלופת לטביה ריגה, אלופת אלבניה קיי.אף. טיראנה, אלופת צפון מקדוניה סילקס או אלופת בלארוס דינמו ברסט. בכך נמנעה הקבוצה ממפגש עם אלופת שבדיה יורגורדן, שהייתה היריבה החזקה ביותר מבין הקבוצות הלא מדורגות.

אנריק סבוריט | האתר הרשמי של מכבי תל אביב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי