איזי לא עוצר: יוג'ין אנסה חתם בקריית שמונה

יוג'ין אנסה | קריית שמונה, האתר הרשמי

החלוץ הגנאי בן ה-25 הושאל לעונה אחת מהפועל רעננה, במדיה כבש בעונה החולפת שישה שערים שלא הספיקו להישארות בליגת העל

(גודל טקסט)

קריית שמונה ממשיכה במסע הרכש המרשים שלה לקראת פתיחת עונת 2020/21 בליגת העל. אחרי שהקבוצה של קובי רפואה ניצלה בעונה החולפת מירידת ליגה ברגע האחרון, הכניס איזי שרצקי, בעל הבית, את היד עמוק לכיס וצירף שמות נוצצים כמו לוסיו, רועי קהת, אופיר מזרחי, דור אלו ואדריאן רוצ'ט.

וזה לא נעצר כאן. היום (ראשון) הצטרף לרשימת שחקני הרכש שם גדול נוסף, החלוץ יוג'ין אנסה, שהושאל לעונה אחת מהפועל רעננה שכידוע ירדה אשתקד לליגה הלאומית. הגנאי בן ה-25 הבקיע אשתקד שישה שערי ליגה במדי הקבוצה מהשרון, כולל שער מדהים בבלומפילד נגד מכבי תל אביב, אך לא הצליח לסייע למועדון של אשר אלון לשרוד בליגה הבכירה בישראל.

הערב (21:00) תקיים קריית שמונה את המשחק הרשמי הראשון שלה העונה, כשתארח בצפון הרחוק את מכבי חיפה במסגרת המחזור הראשון בשלב הבתים של גביע הטוטו ותקווה לצאת לדרך עם הצהרות כוונות ושלוש נקודות דווקא מול הקבוצה החזקה ועמוסת הציפיות של ברק בכר.

בקבוצה בטוחים כי חוליית החוד שכוללת את אנסה ולוסיו עשויה להיות מכרעת במאבק על מקום בפלייאוף העליון וסקרנים לראות את שחקני הרכש הרבים בהופעת בכורה – רועי קהת, דור אלו, יואב הופמייסטר, אופיר מזרחי ואדריאן רוצ'ט.

יוג'ין אנסה
יוג'ין אנסה | אודי ציטיאט

הרכב משוער: דזוגאס ברטקוס, דור אלו, אורי דהן, עידן נחמיאס, אמיר בן שמעון, סמואל בראון, אדריאן רוצט, רועי קהת, אופיר מזרחי, לוסיו ועבדאללה חליחל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי