חיימוב נפרד: "אי אפשר להגדיר את השנתיים במכבי חיפה כמוצלחות"

גיא חיימוב
גיא חיימוב | מאור אלקסלסי

השוער שסיים את חוזהו ועזב, כתב לחבריו שעה קלה לפני שעונת 2020/21 יוצאת מבחינתם לדרך: "היו עליות לצד ירידות, הצלחות לצד כישלונות, פציעה, קורונה. רוצה להודות למועדון שעזר לי בשיקום ודאג לי"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

שעה קלה לפני שמכבי חיפה תעלה לכר הדשא בקריית שמונה ותפתח רשמית את עונת 2020/21 במשחק גביע הטוטו, השוער גיא חיימוב, שסיים את חוזהו ועזב את המועדון לאחר שנתיים, נפרד בפוסט באינסטגרם. כפי שפרסמנו בספורט1, מספר קבוצות מקפריסין גיששו באשר לאפשרות שהוא ישוב לאי השכן בו שיחק בעונת 2012/13 בא.א.א לרנקה תחת רן בן שמעון.

"התחילה כבר עונה חדשה. מאז שאני זוכר את עצמי אני רגיל להתכונן בתקופה הזאת למחנות אימונים, משחקים באירופה, טיסות… אנחנו מתכננים את הימים שלנו, השעות שלנו והבורא מארגן לנו את מה שנכון לנו בכל רגע נתון. אז אתחיל מהסוף", פתח חיימוב.

"אני מסכם שנתיים בחיפה, זה נראה כאילו רק אתמול פרקנו את המשאית, והופ הנה שוב אתה אורז את הבית, הדברים פתאום מחלחלים פנימה, ההבנה שעוד תחנה בדרך עברה לה, הסתיימה ואתה בדרך אל יעד חדש במסע הזה שנקרא 'החיים'. אז מה היה לנו בחיפה, עליות לצד ירידות הצלחות לצד כישלונות התמודדויות אינספור, פציעה, קורונה ומכל אלה למדתי בעיקר על עצמי ועל משפחתי – והרבה!

גיא חיימוב, רמי גרשון נטע לביא
גיא חיימוב, רמי גרשון נטע לביא | PATRICK HERTZOG / Contributor

"אז נכון, את השנתיים שלי במכבי חיפה לא ניתן להגדיר כהצלחה מבחינה מקצועית, אך כל ההתמודדויות החיצוניות ששחקן חווה בצד המנטאלי על כל צדדיו של המקצוע, היא למעשה ההתמודדות האמיתית ואני משתדל לקחת תמיד את הדברים הטובים ולהסתכל על חצי הכוס המלאה מאותם הרגעים שחוויתי במועדון, והיו לא מעט רגעים כאלה. השנה השנייה בעצם מסכמת את התקופה שלי בחיפה, שנה שהתחילה בצורה פנטסטית (שטרסבורג) והסתיימה עם ניתוח מורכב בכתף וכח עליון שמרחף מעל כולנו כבר חצי שנה.

אני רוצה להודות למכבי חיפה שעזרו לי בשיקום ודאגו להחזיר אותי בריא ושלם גם בימי הסגר של הקורונה. תודה מיוחדת לצוות הרפואי שבלעדיו כל זה לא היה קורה. שמחתי להכיר אנשים טובים בדרך. בהצלחה לחברים במשחק הראשון הערב".

גיא חיימוב, עאיד חבשי
גיא חיימוב, עאיד חבשי | דני מרון
View this post on Instagram

התחילה כבר עונה חדשה. מאז שאני זוכר את עצמי אני רגיל להתכונן בתקופה הזאת למחנות אימונים, משחקים באירופה, טיסות… אנחנו מתכננים את הימים שלנו, השעות שלנו והבורא מארגן לנו את מה שנכון לנו בכל רגע נתון. אז אתחיל מהסוף. אני מסכם שנתיים בחיפה, זה נראה כאילו רק אתמול פרקנו את המשאית, והופ הנה שוב אתה אורז את הבית, הדברים פתאום מחלחלים פנימה, ההבנה שעוד תחנה בדרך עברה לה, הסתיימה ואתה בדרך אל יעד חדש במסע הזה שנקרא 'החיים'. אז מה היה לנו בחיפה, עליות לצד ירידות הצלחות לצד כישלונות התמודדויות אינספור, פציעה, קורונה ומכל אלה למדתי בעיקר על עצמי ועל משפחתי – והרבה! אז נכון, את השנתיים שלי במכבי חיפה לא ניתן להגדיר כהצלחה מבחינה מקצועית, אך כל ההתמודדויות החיצוניות ששחקן חווה בצד המנטאלי על כל צדדיו של המקצוע, היא למעשה ההתמודדות האמיתית ואני משתדל לקחת תמיד את הדברים הטובים ולהסתכל על חצי הכוס המלאה מאותם הרגעים שחוויתי במועדון, והיו לא מעט רגעים כאלה. השנה השנייה בעצם מסכמת את התקופה שלי בחיפה, שנה שהתחילה בצורה פנטסטית (שטרסבורג) והסתיימה עם ניתוח מורכב בכתף וכח עליון שמרחף מעל כולנו כבר חצי שנה. מכאן, אני רוצה להודות למכבי חיפה @maccabihaifafc שעזרו לי בשיקום ודאגו להחזיר אותי בריא ושלם גם בימי הסגר של הקורונה, תודה מיוחדת לצוות הרפואי שבלעדיו כל זה לא היה קורה @tbassan @serg_kotov_pt @midhatassalya שמחתי להכיר אנשים טובים בדרך, בהצלחה לחברים במשחק הראשון הערב.

A post shared by Guy Haimov 55 official (@guyhaimov55) on

לחצו לכל החדשות, העדכונים, הסרטונים והנתונים של מכבי חיפה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי