דוניס נחת וחתם במכבי ת"א, ריגה הודיעה שתגיע לישראל

יורגוס דוניס | דני מרון

נמצא מחליפו של איביץ'. המאמן היווני (50), שפוטר מפנאתינייקוס, סגר לשנתיים לפי התקשורת במולדתו ויוצג היום רשמית. במועדון פועלים מול משרד הבריאות כדי שיאמן נגד הלטבים (יגיעו לישראל) על אף הצורך בבידוד

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

בשעה טובה, אחרי המתנה ארוכה, יש מאמן למכבי תל אביב: המאמן היווני גאורגיוס דוניס נחת הלילה (בין ראשון לשני) בישראל ויוצג היום רשמית במועדון. המאמן חתם לשנתיים בשורות האלופה, כך על פי התקשורת היוונית.

הופעת הבכורה של המאמן החדש על הקווים תידחה לאור הצורך שלו להיכנס לבידוד בהתאם לזר שמגיע לישראל. הוא יוכל להעביר את האימונים מרחוק כשהוא עם מסכה ורחוק מהשחקנים, אך עדיין לא ברור האם יוכל לעמוד על הקווים בגומלין אלוף האלופים הפועל באר שבע ביום חמישי (0:2 למכבי במשחק הראשון מצמד של ניק בלקמן) ובהמשך במשחק החשוב נגד ריגה. במועדון פועלים מול משרד הבריאות כדי לקבל את האישור.

דוניס, 50, פוטר מפנאתינייקוס לפני כחודשיים לאחר חילוקי דעות עם ההנהלה. מי שבחר אותו הוא ג'ק אנגלידיס שמכיר אותו מהתקופה בה עבד ביוון. לאחרונה עלו מספר מועמדים נוספים, כמו איבן יובאנוביץ' הסרבי, אך מכבי תל אביב בחרה בסופו של דבר במאמן יווני.

בינתיים הגיעו חדשות טובות שכן ריגה, היריבה הלטבית, הודיעה בחשבון הטוויטר שלה שתגיע לארץ והמשחק המכריע ייערך בתל אביב בעוד תשעה ימים באצטדיון בלומפילד ולא במגרש נייטראלי.

יחד עם דוניס צפויים להגיע גם עוזר המאמן מאקיס אנגלינאס ומאמן השוערים פנאיוטיס מליאריציס, שניהם אנשי מקצוע הקרובים אליו זה זמן רב.

אין ספק כי מבחינת המאמן, הזמן קצר והמלאכה מרובה. אתמול (ראשון) קיבלה מכבי את ריגה בהגרלת סיבוב המוקדמות הראשון בליגת האלופות כשהמשחק ייערך רק בעוד קצת יותר משבוע, ובסיבוב הבא ימתינו לה סודובה ואומוניה.

יורגוס דוניס | דני מרון
יורגוס דוניס, שלומי אברמוב | דני מרון
יורגוס דוניס | דני מרון
יורגוס דוניס | דני מרון
יורגוס דוניס | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי