בני יהודה: זריהן ופיניש יפתחו, פלשר עזב

סתיו פיניש | בני יהודה תל אביב

צמד השחקנים צפויים לעלות ב-11 מול אשדוד בשלישי ולערוך בכורה, ג'אן שוב על הספסל. הבלם שוחרר לבקשתו, גאירה עשוי לעזוב גם הוא. גאדיר נפצע וייעדר בין שבועיים לשלושה, דוס סנטוס חתם רשמית

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

אחרי שסיכם על הארכת חוזהו לפני מספר ימים, אליסון דוס סנטוס חתם היום (שני) רשמית לעונה נוספת בבני יהודה ויחל את עונתו השנייה בקבוצה משכונת התקווה. מחר ב-19:30 מצפה לכתומים משחקם השני במסגרת שלב הבתים של גביע הטוטו. אחרי ה-0:0 מול בית"ר ירושלים בשבת, חניכיו של אלישע לוי יארחו בבלומפילד את מ.ס אשדוד, ודוס סנטוס תורגל בהרכב.

גם ניב זריהן צפוי להיכלל ב-11 ולערוך הופעת בכורה בכתום, כשגם סתיו פיניש יפתח וירשום בכורה מחודשת. לעומתם, דור ג'אן שוב יחל על הספסל כשרועי בן שמעון יעלה בחוד. ג'אן מעורר עניין בפולין ובאוסטריה והמועדון מוכן לשחרר אותו ללא תמורה במידה שיקבל אחוזים ממכירה עתידית, וככל הנראה זו הסיבה ששוב החלוץ לא בהרכב.

מוחמד גאדיר ייעדר מהמשחק אחרי שנפגע היום בקרסול במהלך האימון. על פי הערכה ראשונית של הצוות הרפואי, החלוץ צפוי להיעדר לתקופה של בין שבועיים לשלושה. מי שעזב הערב את הקבוצה הוא הבלם דניאל פלשר, שקיבל שחרור לבקשתו. השחקן, שרשם עונה נפלאה כמושאל במכבי פתח תקווה בעונה הקודמת, ציפה להיות גורם משמעותי אך נפגע מהחיפושים אחר בלם נוסף והבין שמקומו לא יהיה חזק ברוטציה.

דניאל פלשר
דניאל פלשר | אודי ציטיאט

בתוך כך, לספורט1 נודע כי ג'וף גאירה עשוי לעזוב. החלוץ הגמבי, שבעונה הקודמת היה מוקפא מכיוון שסבל מקרע ברצועת הצולבת, הופתע מאוד מאי הכללתו בסגל מול בית"ר ירושלים למרות שהיה כשיר. במועדון משחקים כרגע חמישה זרים ושואפים לצרף אחד נוסף בעמדת החלוץ. עם זאת, בני יהודה לא תחזיק העונה שישה זרים, כך שייתכן שמראים לגאירה בן ה-21 את הדרך החוצה. איתן וולבלום כבר קיבל הודעה לחפש קבוצה וגם עמית זנטי צפוי לעזוב.

הרכב משוער: עומר ניראון, אבישי כהן, אליסון דוס סנטוס, דן מורי, נתי אמויאל, סתיו פיניש, יוסיף מוסא, מתיאה ליואיץ', פדרו קמפוס, ניב זריהן, רועי בן שמעון.

ג'וף גאירה | בני יהודה תל אביב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי