בוזגלו: "דרשו שאקצץ 70%, זה סביר?". קלינגר לפני בית"ר: "יהיה קשה"

מאור בוזגלו
מאור בוזגלו | אריאל שלום

הקשר תקף בטוויטר את ארבעת הבעלים של הפועל ת"א. המאמן לפני הקרב בטדי בשלישי: "יש לבית"ר תקציב הרבה יותר גדול משלנו". עידו שרון חתם לחמש שנים

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

המאבק בין מאור בוזגלו להפועל תל אביב ממשיך, והיום (שני) הקשר פרסם פוסט בטוויטר בו עקץ את התנהלות המועדון והתנהלות ארבעת הבעלים. השחקן בן ה-32 רשם על נושא ביטול החוזה שלו: "בעלים אחד אומר שיקול כלכלי, בעלים אחר אומר שיקול מקצועי, ממתי אפשר לבטל הסכם משיקולים מקצועיים? השלישי אומר בגלל שסירבתי לקצץ ושאני לא מעל העם (שכח לציין שארבעה חודשים אני בקיצוץ של 50% והקיצוץ שדרשו הוא 70% – סביר?). רק מזכיר שהאוצר אישר קיצוץ רוחבי של 25-30%, הם מעל העם? הרביעי אמר בכלל שהוא לא ידע ששלחו לי מכתב על ביטול ההסכם".

בתוך כך, אחרי ה-0:1 על מ.ס. אשדוד במחזור הראשון של גביע הטוטו, הפועל ת"א תגיע מחר לטדי לקרב מול בית"ר ירושלים ב-21:00. מאמן הקבוצה ניר קלינגר דיבר לקראת המשחק ואמר: "אנחנו מצד אחד מאוד מרוצים שלקחנו שלוש נקודות במשחק הראשון של העונה, זה חשוב מאוד. מצד שני, אנחנו יודעים שזה לא יספיק. היכולת לא הייתה מספיק טובה וגם לא האינטנסיביות. אנחנו מודעים לזה שזו תחילת העונה וההכנה שלנו הייתה פחות חלקה".

"אנחנו הולכים למשחק עם סגל מאוד חסר בתקווה להמשיך את הפתיחה החיובית", המשיך קלינגר. "אנחנו יודעים שמחכה לנו משחק מאוד קשה. בית"ר היא קבוצה עם תקציב הרבה יותר גדול ומשמעותי משלנו, אבל נעשה את הכל כדי להופיע ולהמשיך את המומנטום מפתיחת העונה הטובה שלנו".

החלוץ שחר הירש הוסיף: "היה כיף וחשוב לפתוח את העונה בניצחון. זה נתן מוטיבציה לשחקנים פה. אנחנו קבוצה די חדשה, המון שחקנים הלכו והמון שחקנים הגיעו. יש פה המון חבר'ה צעירים. אני שמח שהתחלנו טוב עם ניצחון. מחכה לנו משחק מאוד מעניין מחר. תמיד כיף לשחק נגד בית"ר, בטח בטדי. אנחנו מתכוננים טוב למשחק, יש אווירה טובה ואני מקווה שננצח".

ניר קלינגר | לירון מולדובן

בנושא אחר, השוער בן ה-19, עידו שרון, שמשחק גם בנבחרת הנוער, חתם על חוזה חדש במועדון לחמש שנים באמצעות סוכנו אדם קידן ואמר לאחר החתימה: "שמח ונרגש לחתום במועדון בו גדלתי, מודה לצוות ולהנהלה על התמיכה והאמון בי. אני נחוש להוכיח את עצמי במגרש".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי