חיימוב מכוון לקפריסין או יוון: "אין שם הגבלת זרים"

גיא חיימוב
גיא חיימוב | מאור אלקסלסי

השוער שעזב את מכבי חיפה ועדיין לא מצא קבוצה התראיין לתכנית הספורט של 103FM, חשף את תכניותיו, דיבר על גילו המתבגר והחמיא לג'וש כהן: "מגיע לו כל הכבוד"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

גיא חיימוב עבר שנה לא פשוטה. השוער פתח את עונתו השנייה במכבי חיפה ב-2019/20, החל כשוער ראשון, אך רצף של טעויות הביאו אותו לאבד את מקומו בין הקורות לג'וש כהן, ואם לא די בכך, הוא סבל מפציעה קשה שהשביתה אותו לתקופה ארוכה.

בסך הכל חיימוב בן ה-34 רשם שש הופעות ליגה בעונה הקודמת, ומשחקו האחרון נערך אי שם באוקטובר 2019, אז מכבי חיפה סיימה ב-1:1 מול בני יהודה אחרי שהובילה וספגה מתגובה לא מספיק טובה של השוער לבעיטה של מתיאה ליואיץ'. בסיום העונה הוא סיים את חוזהו, שוחרר ובימים אלו מחפש קבוצה חדשה.

בראיון לתכנית הספורט של 103FM חיימוב דיבר על עתידו: "אנחנו בודקים כל מיני אופציות גם מעבר לים, כל הקורונה מקשה על הסיפור. אני לא עם דרכון אירופאי, אבל בקפריסין או ביוון אין הגבלת זרים. יש חוק שמחייב רק ארבעה או חמישה מקומיים בסגל. אגב, אני אישית חושב שזה יותר מדי זרים".

"מבחינת שוערים ותיקים, זה משהו רגיל שהוא רגיל בקפריסין", המשיך חיימוב. "בשתי הליגות יש קבוצות עם שוערים מעל גיל 30. לא רוצה להגיד מעל 35".

איך הוא מתאמן ושומר על כושר: "אני עושה ריצות, חדר כושר ועבודה במגרש. כל מה שצריך כדי להיות מוכן לרגע שאצטרך. לא שיחקתי רשמית כבר שמונה-תשעה חודשים. לא חושב שזה הרבה לשוער, רק הרגשתי איזה כיף היה לחזור להתאמן בשבועיים-שלושה האחרונים שעשיתי אימונים. אתה לא שוכח את הדברים. התחלתי עם מאמן השוערים גיורא אנטמן".

האם הוא מרגיש את הגיל: "אני לא יודע איך להסתכל על זה. הניסיון עוזר לך. דברים שעשיתי היום לא עשיתי 10 שנים אחורה. פעם בכל אימון הייתי מתאבד בצורה לא הגיונית. היום אני יודע איך לנהל את הגוף שלי הרבה יותר טוב. היום אני יודע מה נכון לגוף, איך לבוא 'פרש' למשחק. אלה דברים מאוד משמעותיים".

גיא חיימוב
גיא חיימוב | מאור אלקסלסי

"חלק מהניסיון זה שבפציעה הקודמת שלי, לפני 14 שנים, לקח לי מעל שבעה חודשים לחזור", הוסיף השוער. "מרוב שאתה יודע איך לעבוד עם הגוף, כבר לפני חמישה חודשים הייתי במגרש וזו כביכול פציעה חוזרת. אני יודע מה הגוף שלי צריך, איך הוא מתרפא, מתי להוסיף ומתי לא וככה זה גם במגרש".

איך היה לראות את ג'וש כהן מחליף אותו במכבי חיפה: "הייתי במקום שלו ואני יודע איזה מוטיבציה ורצון יש לשוער שני להוכיח. הוא לקח את זה בצורה טובה מאוד ומגיע לו כל הכבוד. זה חלק מהמשחק, כשאתה שוער ראשון צריך לדעת לשמור על זה, וכשוער שני צריך לעבוד קשה ולקחת את ההזדמנות כשהיא מגיעה".

ג'וש כהן | דני מרון

לחצו לכל החדשות, העדכונים, הסרטונים והנתונים של מכבי חיפה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי