דיווח בפורטוגל: מכבי חיפה בעקבות החלוץ ג'ונדר קאדיס

ג'ונדר קאדיס
ג'ונדר קאדיס | FRANCOIS LO PRESTI/AFP via Getty Images

החלוץ הוונצואליאני של בנפיקה, שאת העונה האחרונה העביר כמושאל בדיז'ון הצרפתית ומיעט לשחק, מבוקש גם על ידי קלאב ברוז' ואפואל ניקוסיה. בכרמל הכחישו את מועמדותו. וגם: בוריץ' מנסה לעזור לז'לז'ניצ'אר

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

לטענת העיתון הפורטוגלי "רקורד", אחרי החלוץ הוונצואליאני של בנפיקה, ג'ונדר קאדיס, עוקבת גם מכבי חיפה – שהצטרפה למירוץ בו נמצאות גם קלאב ברוז' ואפואל ניקוסיה.

קאדיס בן ה-25 נרכש על ידי בנפיקה ביולי 2019 תמורת 2.5 מיליון יורו, אולם את העונה האחרונה בילה כמושאל בדיז'ון הצרפתית. ב-17 משחקים ששותף הוא כבש רק פעמיים ובישל פעמיים, אבל למעשה הוא זכה ל-396 דקות בלבד. בגביע הצרפתי הוא שותף 357 דקות וכבש שער אחד.

קאדיס, המתנשא לגובה של מטר ו-90 סנטימטרים, הגיע לבנפיקה בזכות עונה בה כבש תשעה שערים ובישל שניים נוספים ב-31 הופעות בליגה הפורטוגלית, כשאחד משעריו היה בהפסד של ויטוריה סטובל 4:2 לבנפיקה. יש לציין שבמכבי חיפה הכחישו את מועמדותו.

ז'ונדר קאקדיס
ג'ונדר קאדיס | HEAN-PHILIPPE KSIAZEK/AFP via Getty Images

במועדון לא רק הכחישו את מועמדתו, אלא גם ציינו כי בשלב זהב בקבוצה לא מחפשים חלוץ, אלא שחקנים זרים בעמדות הבלם והקשר האחורי.

במקביל, גם בבוסניה נעשתה הבוקר (שלישי) התייחסות למכבי חיפה: יסמין בוריץ', שוערה של היריבה העירונית הפועל חיפה, התראיין במולדתו וניתח את הקבוצה שתפגוש ז'לז'ניצאר הבוסנית בסיבוב המוקדמות הראשון בליגה האירופית.

"מכבי חיפה פייבוריטית במשחק הזה, אך זה טוב עבור ז'לז'ניצאר שמדובר במשחק בודד. חיפה משחקת מאוד התקפי, הם כבשו הכי הרבה שערים בעונה שעברה וזה הספיק למקום השני בטבלה, אבל הם החליפו מאמן, אז אני לא יודע איזו קבוצה נראה עכשיו. אני חושב שיש להם בעיות בהגנה. מצד שני, גם החום והלחות ישחקו לטובתם – חם מאוד בישראל, קשה לנו השחקנים. ז'לז'ניצאר חייבת לשחק חכם, לא התקפי מדי, ולנצל כל טעות שתגיע. עליהם להיות סבלניים".

יסמין בוריץ' | מאור אלקסלסי

על הדרבים בעונה שעברה: "הם לא היו מוצלחים. היה תיקו 0:0, הפסדנו 3:0, שיחקנו טוב והצלחנו רק לסיים ב-2:2 ואז הובסנו 4:1. אני חייב לציין שכאשר הם ניצחו – הם ממש הביסו אותנו. ההתקפות המתפרצות שלהם היו נהדרות".

במכבי חיפה הביעו שביעות רצון מההגרלה, בעיקר לאור העובדה שהמשחק ייערך בישראל והדבר ימנע את כל העניינים האדמניסטרטיביים של יציאה לחו"ל בזמן תקופת הקרורונה. הקבוצה הבוסנית אישרה את הגעתה לישראל ואף החלה בשיחות עם אנשי חיפה שיעזרו לה בזמן הביקור בישראל

ועוד במכבי חיפה, בקבוצה ממשיכים במחנה האימונים ונערכים למשחק מחר בדוחא אצל בני סכנין במסגרת המחזור השני של גביע הטוטו. גם לאחר האימון המסכם של מכבי חיפה לקראת סכנין, לא קבע מאמן הירוקים, ברק בכר את ההרכב. בכר מתכוון לבצע שינויים רבים בכדי לחלק את דקות המשחק. בין השאר רמי גרשון עשוי לפתוח במרכז ההגנה וגם צמד ההולנדים צ'רון שרי ויאניק ווילדסחוט נמצאים בתמונת ההרכב.

הרכב משוער: ג'וש כהן, רז מאיר, עופרי ארד, רמי גרשון, יהב גורפינקל, נטע לביא, מוחמד אבו פאני (יובל אשכנזי), צ'רון שרי, יאניק ווילדסחוט, ירדן שועה, ניקיטה רוקאביצה.

לחצו לכל החדשות, העדכונים, הסרטונים והנתונים של מכבי חיפה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי