מכבי חיפה דורשת מהפועל ת"א 50% מהסכום שבית"ר שילמה על דגני

אוראל דגני
אוראל דגני | אודי ציטיאט

בעקבות סעיף שנחתם בין הקבוצות בעת העברתו של הבלם בקיץ 2016, הירוקים שיגרו מכתב לאדומים וביקשו לקבל 100 אלף דולר מתוך ה-200 ששולמו על ידי בית"ר ירושלים

(גודל טקסט)

גם אחרי שהוא חתם בבית"ר ירושלים, שלא באשמתו, אוראל דגני ממשיך לספק כותרות. באמצעות היועץ המשפטי של המועדון, עורך דין עופר בן אסא, מכבי חיפה שלחה היום (שלישי) מכתב להפועל תל אביב ובו דרשה להעביר 50% מסכום מכירתו של הבלם לבית"ר ירושלים. כלומר, מאה אלף דולר. המכתב נשלח בעקבות סעיף של מכירה עתידית בחוזה שנחתם בין הצדדים בעת העברתו של הבלם מהירוקים להפועל תל אביב בקיץ 2016.

לאחרונה, כאמור, שילמה בית"ר ירושלים כ-200 אלף דולר להפועל תל אביב עבור דגני, שחתם בבירה לשלוש שנים. בפוסט שהעלה לעמוד האינסטגרם שלו, הבלם הסביר את הקשיים הרבים שחווה באדום: "לקחתי החלטה כבדה וקשה ואני חייב לכם האוהדים את ההסבר הזה, לא לאף אחד אחר. בכל הכנות – פשוט התעייפתי. הותשתי ממלחמות כל פעם מחדש, פעם זה בוררות, פעם זה נידוי ועכשיו זה חודשיים בהם אני לא מקבל שכר. בצד המקצועי, היה לי טוב בהפועל, הרגשתי מוערך ובתמורה נתתי את כל כולי במחיר שלא כל שחקן היה לוקח.

"התקופה האחרונה הייתה הקש ששבר את הגב שלי ושל המשפחה שלי, הייתי מוכן לקצץ, והרבה! אך מן העבר השני לא רצו להתחייב לכלום ובדרך לא דרך הראו לי את הדרך החוצה. מסתבר שמלחמות כבר כן קורות בקיץ, כמה אדם יכול להילחם כשכל הסיכויים נגדו? אני מנצל את הבמה הזו שוב להגיד מיליון תודות לאוהדים שתמכו, פירגנו, עודדו והעריכו את הלחימה שלי על הדשא. התקופה איתכם תישאר חרוטה בליבי לעד. מגיע לכם יותר. זה זמן לומר שלום, אוהב המון, אוראל".

אוראל דגני
אוראל דגני | בית"ר ירושלים, רשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי