החיזוק של בכר? הקשר אלברו ריי הוצע למכבי חיפה

אלברו ריי (מימין). הוצע למכבי חיפה | Pedro Salado/Quality Sport Images/Getty Images

לספורט1 נודע כי הספרדי (31) שבלט במיראנדס מליגת המשנה אשתקד (שמונה שערים בכל המסגרות), מועמד להצטרף. יכול לשחק במרכז ובכנף. הערב נגד סכנין: שינויים רבים בהרכב, שועה עשוי לפתוח וכך גם שרי

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה תפגוש הערב (רביעי ב-20:00) את בני סכנין במחזור השני בגביע הטוטו במשחק חוץ. לאחר הניצחון 0:1 על הפועל קריית שמונה, המאמן ברק בכר רוצה לשמור על מאזן מושלם. בכר יבצע מספר שינויים בהרכב כדי לאפשר לשחקניו לקבל מנוחה לקראת הדרבי הראשון העונה (בגביע הטוטו כמובן) נגד הפועל חיפה ביום ראשון הקרוב.

עאיד חבשי, סאן מנחם וארנסט מאבוקה יזכו למנוחה כאשר רמי גרשון, רז מאיר ויהב גורפינקל יפתחו בהגנה. גם בחלק ההתקפי עשוי בכר לבצע שינוים וצמד ההולנדים, צ'ארון שרי ויאניק וילדסחוט, יחזרו ל-11. ייתכן והפעם ירדן שועה, שעלה מהספסל במשחק הקודם, יקבל את חולצת ההרכב.

במקביל, מחלקת הסקאוטינג בניהולו של גל אלברמן ממשיכה לעבוד שעות נוספות במציאת זרים שיחזקו את הקבוצה. אחד השמות שהוצע לקבוצה הוא הקשר הספרדי אלברו ריי. הקשר (31), שיחק בספרד ברוב הקריירה שלו, בלט במדי מיראנס מהליגה הספרדית השנייה אשתקד. הקבוצה רשמה קמפיין נפלא בגביע המלך כאשר הדיחה את סביליה עם ניצחון 1:3 במשחק בו ריי כבש, והשאירה מאחור גם את ויאריאל. הקשר כבש חמישה שערי ליגה ב-34 משחקים ושמונה בכל המסגרות.

ירדן שועה נגד דור אלו. | שלומי טובה

ריי יכול לשחק גם כקשר מרכזי וגם כשחקן כנף. מעבר לכך, הירוקים מעוניינים להתחזק גם בקשר אחורי ובלם שיגיע על חשבונו של טרנט סיינסבורי.

הרכב משוער: גוש כהן, רז מאיר, רמי גרשון, עופרי ארד, יהב גורפינקל, נטע לביא, מוחמד אבו פאני, צ'ארון שרי, יאניק וילדסחוט, ירדן שועה וניקיטה רוקאביצה (מוחמד עוואד).

בווידאו: מכבי חיפה מנצחת 0:1 את הפועל קריית שמונה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי