יחזקאל אחרי הרביעייה: "מרגיש פספוס. לקחתי את עצמי בידיים"

שגיב יחזקאל
שגיב יחזקאל | דני מרון

לאחר הופעת הענק מול בני יהודה, חלוץ אשדוד התראיין לתכנית הספורט של 103FM: "לא היה מי שיכוון אותי. אני צריך להתחיל לפרוח". וגם: רן בן שמעון והשאיפות של הקבוצה

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

איזה ערב מטורף רשם אתמול (שלישי) שגיב יחזקאל. חלוץ מ.ס. אשדוד הפציץ רביעייה אדירה ב-36 דקות ב-1:5 הענק של קבוצתו נגד בני יהודה, והרבה מאוד רגש השתחרר אצלו. השחקן, שהיה נחשב להבטחה גדולה, היה בירידה בשנים האחרונות, אך מאז שהגיע רן בן שמעון למועדון מעיר הנמל – חזר להציג יכולת טובה.

יחזקאל בן ה-25 התראיין לתכנית הספורט של 103FM, דיבר על הרביעייה, על בן שמעון, על השאיפות של אשדוד העונה, תחושת הפספוס שלו והשינוי שעבר.

האזינו לראיון

האם אשדוד יכולה לסיים במקום גבוה העונה: "אני חשוב שהקבוצה עוברת שינוי עוד מהעונה שעברה, מאז שרן בן שמעון הגיע. הוא שינה הרבה דברים. יש לנו שחקנים טובים ששיחקו בקבוצות גדולות. אנחנו יכולים לעשות עונה טובה ולהגיע רחוק. אנחנו מתאמנים כמו שצריך ולומדים מהטעווית שלנו ממשחק למשחק. רן עובד איתנו גם באופן אישי ואני בהחלט חושב שאנחנו יכולים להגיע יותר רחוק ממה שהגענו עד היום".

רן בן שמעון
רן בן שמעון | דני מרון

"אני חושב שהיה תורם לקבוצה אם אוהדים היו מגיעים", המשיך החלוץ. "בכל זאת, אני חושב שלאשדוד יש מתחם אימונים יותר איכותי מהרבה קבוצות בליגה. לא מחסירים מאיתנו כלום, המתחם טוב, צוות האימון טוב, השחקנים מכבדים אחד השני. אנחנו רוצים לעשות משהו שונה העונה".

האם הוא מרגיש שהתפספס אחרי שהיה במכבי והפועל תל אביב: "ברור שאני מרגיש פספוס, אבל אני לא רוצה להסתכל כרגע אחורה על זה שלא הצלחתי. אני במצב שאני משנה דברים ולומד דברים מחדש. יכול להיות שבתקופה ההיא לא היה מי שיכוון אותי וידאג לי. עכשיו אני משנה דברים אצלי, לוקח את הכדורגל קצת יותר בידיים ומבין קצת יותר. אני מתחיל להבין שזו השנה שאני צריך לפרוץ בה. צריך להתחיל לפרוח".

מה היעד שלו: "כרגע, להצליח באשדוד, לעשות עונה טובה עם מספרים טובים ומשם נראה מה יהיה. אני מתגעגע להצליח ולהבקיע שערים. זה עושה אותי שמח ומאושר וגם את המשפחה והקרובים שלי. אני רוצה לכבוש המון, לעזור לקבוצה, ללמוד יותר טוב כדורגל ורק לעלות למעלה. אם עבדתי קשה, אני צריך לעבוד עכשיו יותר קשה, לעבוד על עצמי יותר ולהמשיך לתת מספרים. אני מאמין שאם אמשיך ביכולת הזו אני אעלה למעלה".

החיבור עם רן בן שמעון: "הוא מאמן מצוין ומקצוען. הוא מתקן אחרי כל משחק כל טעות הכי קטנה שיש אצלנו. הוא עושה אסיפות טובות, מדבר עם שחקנים באופן אישי ופשוט רוצה ששחקנים ילמדו את המשחק עצמו ואת הטעויות שלהם. יש לנו המון שחקנים צעירים שהוא רוצה לגדל אותם ולקחת אותם קדימה".

שגיב יחזקאל
שגיב יחזקאל | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי