הופמייסטר חתם על חוזה זמני בק"ש, מזרחי: "רעב מאוד לעונה הזו"

אופיר מזרחי
אופיר מזרחי | אלוני מור

הקשר הצעיר ערך בכורה ב-2:2 נגד הפועל חיפה, יחתום בקרוב בלינץ האוסטרית ויושאל למועדון. אנסה נחת בישראל ונכנס לבידוד. לוסיו זכה למחמאות, הקשר שכבש שער בכורה: "רוצה להחזיר את המועדון לקדמת הבמה"

(גודל טקסט)

אחרי שהפסידה 1:0 למכבי חיפה במחזור הראשון של שלב הבתים של גביע הטוטו, הפועל קריית שמונה נפרדה אמש (רביעי) ב-2:2 מהפועל חיפה באצטדיון סמי עופר. מצד אחד, במועדון מרוצים מהנקודה הראשונה אך מצד שני ציפו לניצחון, במיוחד כשהיו ביתרון של שחקן החל מהדקה ה-53.

"היה שיפור מהמשחק הראשון אבל עדיין הסגל הזה חייב לתת יותר", אמרו בקריית שמונה לאחר המשחק והוסיפו: "יש כאן חבורת שחקנים הרבה יותר טובה מהשנה שעברה".

מי שזכה למחמאות היה לוסיו, שהרשים. במקביל, המאמן קובי רפואה ממשיך לבחון אופציה להתחזק בבלם זר. יואב הופמייסטר ערך הופעת בכורה לאחר שחתם על חוזה זמני, ובעוד מספר שבועות יצטרף רשמית ללאסק לינץ האוסטרית, ומשם יושאל לקריית שמונה. הרכש האחרון, יוג'ין אנסה, נחת אתמול בישראל ונכנס לבידוד.

קובי רפואה | מאור אלקסלסי

אופיר מזרחי כבש את שער הבכורה שלו מאז חזר לקבוצה ואמר בסיום המשחק: "אני בא רעב לעונה הזאת ומחפש בכל הזדמנות את השער בכדי לעזור לקבוצה. אני שמח שחזרתי הביתה לקריית שמונה, שהיה המקום הראשון שנתן לי הזדמנות בליגת העל".

העונה האחרונה שלו, בה שיחק בסקציה נס ציונה ובהפועל חיפה: "זה לא היה נעים לשמוע את הביקורות, אבל אני מתמודד עם זה לאורך השנים ויש לי עוד הרבה מה לתת. אני רוצה להחזיר את קריית שמונה לקדמת הבמה של הכדורגל הישראלי".

בנושא אחר, הסקאוט והאנליסט של המועדון, אלון סגל, נפרד מהקבוצה בה עבד שנים רבות. סגל הביא לק"ש בעונת האליפות את דושאן מאטוביץ', המליץ על הבאתו של דויד סולארי וזרים איכותיים נוספים.

"מסע קסום וארוך תרתי משמע מסתיים", אמר סגל. "ק"ש תמיד תישאר בליבי וזו הייתה זכות להיות חלק מהמועדון, לחוות חוויות, הצלחות וגם כישלונות. אמשיך הלאה לאתגר הבא עם כל ההתנסויות והידע שצברתי והענקתי. תודה לאיזי שרצקי, ליוסי אדרי, ולכל מי שהעבודה שלי נגעה בו. מאחל המון הצלחה למועדון היקר".

אופיר מזרחי
אופיר מזרחי | אלוני מור

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי