"ספורי התלונן על כאבים בשריר, לכן הוא לא בסגל"

רמזי ספורי
רמזי ספורי | דני מרון

הקשר, שקיבל אור ירוק לחפש קבוצה, טען כי הוא פצוע ויישב ביציע. בבאר שבע לא מוצאים פתרון לסוגיה. אחרי שסיכם עקרונית, גאנם התבקש להגיע לחתימה

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

"רמזי ספורי התלונן על כאבים בשריר ולכן הוא לא בסגל. אין שום קשר לנושא הקיצוץ". כך אמרו הבוקר (חמישי) בהפועל באר שבע, זאת בעקבות הפרסום אתמול בספורט1 על כך שהקשר נותר מחוץ לסגל בצל הפיצוץ עימו במשא ומתן והאור הירוק שניתן לו לחפש קבוצה אחרת.

כזכור, בתחילת השבוע שעבר פרסמנו כי הקשר נמצא בדרך החוצה מהמועדון בשל סירובו לקצץ, מה שהוביל את ראשי המועדון להחלטה כי עד שתושג הסכמה בעניינו, שכרו יקוצץ על פי המתווה עליו הוחלט במהלך תקופת הקורונה. לעומתו, קייס גאנם יפתח הערב בחוד בגומלין נגד מכבי תל אביב והוא סיכם עקרונית לעונה הבאה.

במועדון הבהירו כי בניגוד לשמועות לפיהן רותם חטואל הגיע על תקן שחקן לסגל הרחב, הוא יקבל הזדמנות אמיתית העונה להוכיח שמקומו ברוטציה של המאמן יוסי אבוקסיס. כזכור, חטואל תורגל לצד גאנם באימון המסכם וגם הבלם איתן רצון עשוי לקבל דקות. לעומתם, ג'ונתן אגודלו טרם הגיע לארץ ועליו להיכנס גם לבידוד, כך שהוא יהיה מוכן רק לפתיחת הליגה.

במועדון מרוצים מההשתלבות של סינטיהו סלליך בקבוצה. "הוא נראה טוב באימונים, אין ספק שעשינו מהלך גדול איתו. מדובר באחת ההעברות המשמעותית העונה", אמרו.

סינטיהו סלליך, אסי רחמים | הפועל באר שבע

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי