אונוריודה אודה חתם בחדרה, בן הרוש החל להתאמן

אונוריודה אודה | הפועל חדרה, רשמי

כפי שפורסם לראשונה: החלוץ הצטרף לקבוצה של שרון מימר. המגן ישמור על כושר אך הבהיר שהצטרפות כרגע לא על הפרק. וגם: הסעיף שהוכנס לחוזה של פלקושצ'נקו

(גודל טקסט)

למרות שתי תוצאות תיקו רצופות במסגרת גביע הטוטו (פעמיים 1:1), בהפועל חדרה שבעי רצון משילובם של שחקני הרכש החדשים ובמיוחד משחקן החיזוק המשמעותי ביותר שהגיע הקיץ, מקסים פלקושצ'נקו, שכידוע הצטרף בהשאלה עד תום העונה ממכבי חיפה.

כזכור, ראשי מכבי חיפה דרשו תחילה דמי השאלה עבור פלקושצ'נקו, אולם בחדרה סירבו וכעת מתברר כי להסכם בין הצדדים הוכנס סעיף לפיו אם הקבוצה מהשרון תישאר בליגה, היא תעביר לירוקים 25 אלף שקלים בתמורה לקשר. גם במקרה של עלייה לפלייאוף העליון, חדרה תחויב לשלם לירוקים.

בתוך כך, חדרה צירפה היום (חמישי) רשמית את החלוץ אונוריודה אודה בן ה-28, כפי שפורסם לראשונה בספורט1. החלוץ (1.87), שחקן סגל הנבחרת הצעירה של ניגריה בעבר, חתם לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת ויוכל לשחק לראשונה במשחקי הדירוג של גביע הטוטו. אודה, ששיחק בשנים האחרונות במצרים, עיראק ו-ויטנאם, אמר לאחר החתימה: "הגעתי לקבוצה טובה מאוד שמחפשת לעשות קפיצת מדרגה. אני מאוד מקווה שיחד איתי נצליח להתקדם. התרשמתי מאוד מהאנשים במועדון, המאמן והשחקנים ואני מאמין שאפשר להפתיע העונה".

צפו בשער הבכורה של פלקושצ'נקו בחדרה

בנושא אחר: באופן די מפתיע, החל הבוקר (החמישי) להתאמן עם הקבוצה מגן/בלם נבחרת ישראל, עומרי בן הרוש. השחקן, שטרם מצא קבוצה לעונה הבאה, הוא קרוב משפחתו של אחד הספונסרים של המועדון ולכן אושר לו לשמור על כושר עם הקבוצה מהשרון.

בשיחה שערך עם הצוות המקצועי והמאמן שרון מימר, הסביר בן הרוש כי הוא בוחן אופציות אחרות ואינו חושב, לפחות בשלב זה, על הצטרפות לחדרה. מימר, שמחפש שחקן הגנה שיכול לשחק במספר עמדות, ישמח לצרף את בן הרוש, אולם הכדור כאמור בידיים של השחקן.

עומרי בן הרוש
עומרי בן הרוש | לירון מולדובן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי