"מגה ספורט" תשמש כנותנת חסות של איגוד השופטים בשנתיים הבאות

רועי ריינשרייבר
רועי ריינשרייבר | דני מרון

ההתאחדות הודיעה כי היבואנית של דיאדורה בישראל תשלם כ-1.2 מיליון שקל בשתי העונות הבאות והלוגו שלה יתנוסס על חולצות השופטים

(גודל טקסט)

ההתאחדות לכדורגל, איגוד השופטים וחברת מגה ספורט, יבואנית דיאדורה, הגיעו להבנות על הסכם חסות לשופטי הכדורגל בשתי העונות הקרובות (2020/21, 2021/22) בסכום של כ-1.2 מיליון שקלים לעונה.

ההסכם בין הצדדים כולל את הוספת לוגו מגה ספורט על חולצות השופטים ואימוץ מלא של הביגוד וההנעלה לכל שופטי האיגוד של מותג הספורט האיטלקי דיאדורה.

מנכ"ל ההתאחדות לכדורגל, רתם קמר מסר לאחר הסיכום: "אני מברך על הרחבת שיתוף הפעולה המוצלח עם מגה ספורט, לו יש תרומה משמעותית לאיתנות איגוד השופטים ולחתירה הבלתי מתפשרת למקצוענות. הנכונות של רשת הספורט המובילה בישראל להמשיך להקצות משאבים נכבדים לפיתוח הכדורגל והשופטים, ראויה לכל שבח, ודאי בימים אלה. אני מבקש להודות למנכ"ל האיגוד, יריב טפר, ולמנהלת אגף השיווק רונית גלסמן על המאמצים המוצלחים בהשגת הסכם חסות נוסף להתאחדות ולאיגוד".

עידן לייבה | דני מרון

מנכ"ל איגוד השופטים, יריב טפר: "אני שמח וגאה על כך שחברת מגה ספורט בחרה לשמש כנותן חסות ראשי של איגוד השופטים בשתי העונות הקרובות. הבחירה לשמש כנותן חסות ראשי דווקא בתקופת הקורונה מעידה על האמון וההערכה הרבה להם זוכים שופטי ושופטות האיגוד בפרט וההתאחדות לכדורגל בכלל. תודה גדולה לבעלים, מר גדעון מולייב ולמנכ"ל מגה ספורט גולן סימן טוב, על הבעת האמון באיגוד השופטים ובהתאחדות. חברת מגה ספורט תעניק לכלל שופטי האיגוד את המעטפת האולטימטיבית על מנת שימשיכו להתפתח ולהתקדם מקצועית בכל רמות השיפוט, החל משופטי ליגות הילדים והנוער ועד לשופטי הסגל הבכיר".

גולן סימן טוב, מנכ"ל מגה ספורט: "אני שמח ותומך נלהב במהלך. מגה ספורט, רשת הספורט המובילה בישראל, חרטה על דיגלה את הערכים של מובילות, ספורט העצמה וכבוד הדדי. החסות לאיגוד השופטים של ההתאחדות לכדורגל היא מהלך טבעי ונכון עבורנו. איגוד השופטים הינו סמל למקצוענות חסרת פשרות ומגה ספורט רואה חשיבות גדולה באימוץ ובתמיכה בו על מנת שיוכל להמשיך לפעול ולהתפתח במיוחד בתקופה קשה זו. אני בטוח ששיתוף הפעולה יסייע בעדנו להגביר את החשיפה לרשת מגה ספורט ולמותג דיאדורה בקרב אוהדי הכדורגל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי