יואב כץ: "למה לא הבאתי את ערן לוי? צריך שניים לטנגו"

יואב כץ
יואב כץ | דני מרון

בעלי הפועל חיפה דיבר על הקשר שחתם במרמורק והתייחס לתוצאות המאכזבות של הקבוצה בגביע הטוטו: "זה עדיין לא זה. יש הרבה פצועים". וגם: על הרחקת מיקי סירושטיין והסיכוי שיחתים שחקני רכש נוספים

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

אחרי עונה שהסתיימה בהופעה מכובדת בפלייאוף העליון, הפועל חיפה מקווה לעשות צעד קדימה בעונה הקרובה, אך ההתחלה הייתה פחות מוצלחת ואתמול (רביעי) האדומים מהכרמל איבדו סיכוי לעלות שלב בגביע הטוטו, כשסיימו ב-2:2 נגד קריית שמונה. בהמשך למשחק ולקראת הדרבי שייערך במחזור הבא של אותו מפעל, הבעלים יואב כץ דיבר הערב בתכנית הספורט של 103FM.

תחילה, כץ התייחס למי שעלה לשידור לפניו – ערן לוי, שחתם שלשום בהפועל מרמורק מליגה א': "התדמית שלו קצת שונה מהאישיות, יש לו אישיות נהדרת והוא שחקן נהדר. אני מאחל לו בהצלחה. למה לא הבאתי אותו? צריך שניים לטנגו. יש מאמן, יש תקציב".

ההכנות של הפועל חיפה: "התחלנו מאוד גרוע נגד סכנין. המשכנו בצורה קצת יותר טוב נגד אשדוד, אבל זה עדיין לא זה. מה חסר? קודם כל יש לנו הרבה פצועים, שחקנים מאוד משמעותיים – בן והבה, בן בסט, דור מלול. דבר שני, זה השלד של השנה שעברה, שלד ותיק עם צעירים שהצטרפו אלינו מקבוצות אחרות וצריך לחבר ביניהם. זה לוקח זמן, אבל נצטרך לעשות את זה וכמה שיותר מהר, יותר טוב".

חיים סילבס
פתיחת עונה מקרטעת של הפועל חיפה | מאור אלקסלסי

האם הוא מכין נאום לדרבי: "זה קשה מאוד לנאום ב'זום'. עכשיו מפתחים טכנולוגיה חדשה כדי שאפשר יהיה לעשות את זה בווידאו. זה יהיה משחק לא קל. אחד השחקנים הכי טובים שלנו, מיקי סירושטיין, לא ישחק לצערי. נעשה את הכי טוב שאנחנו יכולים".

סירושטיין לא יעמוד לרשות חיים סילבס במפגש עם מכבי חיפה בעקבות הכרטיס האדום שספג אתמול. כץ השיב לטענות על כך שהבלם הסתבך בהשעיה באופן סתמי: "לצערי אתם צודקים. הוא בחור מאוד חכם ושחקן מהמעלה הראשונה. קל לדבר כשיושבים בחדר השידור. כשאתה נמצא על המגרש, זה קצת יותר קשה. בתור שחקנים אנחנו הולכים הרבה על המשכיות. עושים מה שאנחנו רגילים. אבל צריך לדעת לשלוט בעצמך".

האם יביא עוד שחקנים: "זו שנה שונה. משרד האוצר יכתיב איך ייראו הקבוצות. כדי לקבל את המענק צריך לקצץ ב-30% וזה מוריד אותך לתקציב לא הכי גבוה בעולם. זו תהיה שנה קשה לכולם, אבל יש כאלה שיותר קל להם. רגולציות פיננסיות שנכנסות לכדורגל ולפעמים זה היגיוני, אבל לפעמים פחות".

האזינו לראיון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי