אבוקסיס: "לא תמיד מיליונים זה מה שעושה את הקבוצה"

מאמן הפועל ב"ש היה מאוכזב אחרי ההפסד באלוף האלופים למכבי ת"א אך ניסה לשמור על אופטימיות: "צריך חיבור. בטוח שתהיה לנו קבוצה טובה, מקווה שנגיע מוכנים למשחק מול באטומי"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע הפסידה הערב (חמישי) 2:0 למכבי תל אביב (4:0 בסיכום) בקרב על תואר אלוף האלופים כשהיא ללא הזרים שלה שנמצאים בבידוד. נכון, הקבוצה הייתה חסרה שחקנים מאוד משמעותיים, אבל היכולת הייתה פשוט לא טובה והדרומיים לא היוו יריב לאלופה.

הקבוצה תצא בשבוע הבא למחנה אימון בן שלושה ימים באשקלון. ביום ראשון בבוקר יצאו אנשי הצוות המקצועי והשחקנים לאשקלון וילונו בעיר במשך שני לילות. ביום שני צפויה הקבוצה לקיים משחק אימון מול הפועל רמת גן. אל מחנה האימונים יצטרפו ז'וסואה, מיגל ויטור ואלטון אקולטסה, לאחר שבסוף השבוע הקרוב יסיימו את תקופת הבידוד.

המאמן יוסי אבוקסיס אמר בסיום: "אנחנו ללא הזרים שבבידוד, יהיו לנו עוד זרים שיצטרפו וסינטיהו סלליך עוד ייכנס לעניינים. זה ברור שזה לא ההרכב שלנו, אבל חבל שלא נותנים לקבוצות לשחק בהרכבים מלאים. הגענו בעמדה לא טובה. חלק ממי ששיחק עשה עבודה לא רעה, חלק קצת פחות. כשמשחקים שבעה-שמונה מחליפים ביחד, גם להם זה קשה. אנחנו עוד בהכנה שלנו, זה בסך הכל המשחק השני. אנחנו לא במצב הכי אידיאלי, אבל אנחנו מנסים לצמצם את זה ואני מקווה שנגיע מוכנים לפחות למשחק נגד דינמו באטומי".

יוסי אבוקסיס | דני מרון

"נצטרך סבלנות", המשיך המאמן. "אני מאמין שתהיה לנו קבוצה טובה. זה נכון ששני המשחקים האלה ללא הזרים זו קבוצה אחרת לגמרי. אני בטוח שתהיה קבוצה טובה. אנחנו רוצים להביא עוד שני זרים ואולי עוד ישראלי אחד. לא תמיד מיליונים זה מה שעושה את הקבוצה, צריך חיבור".

האם הקבוצה לא תהיה במאבק האליפות העונה: "אני לא יודע מי דיבר על מיקום כזה או אחר. צריך לראות את הסגל הסופי שיהיה לנו ואז נוכל להציב לעצמנו מטרות. נצטרך להכניס כושר לשחקנים שיצטרפו אלינו וכרגע בבידוד. אנחנו מנסים לשמור עליהם ולהביא להם תכניות אימון, ובשבוע הבא נעשה מיני מחנה אימון. אני בטוח שתהיה לנו קבוצה חזקה מאוד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי