טננבאום: "נבנתה קבוצה חזקה, רוצים להגיע רחוק בליגת האלופות"

דניאל טננבאום
דניאל טננבאום | אריאל שלום

שוער מכבי תל אביב התראיין בברזיל לאחר הזכייה באליפות האלופים ולפני הופעתו האירופית הראשונה: "שמח להיות חלק מהסגל הזה. הקמפיין האירופי נותר היעד המרכזי שלנו"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

אפילו ששבר כמעט כל שיא אפשרי בכדורגל הישראלי בעונה החולפת, לא היה ברור בסיום העונה אם דניאל טננבאום יקבל את אפודת השוער הראשון של מכבי תל אביב בעונה הבאה. החותמת הפכה לרשמית עם השאלתו של אנדראס יאניוטיס לאטרומיטוס ונכון לשני משחקי אלוף האלופים, הישראלי-ברזילאי ממשיך באותו מומנטום ממנו הפסיק מסיום העונה שעברה לאחר ששמר פעמיים על שער נקי.

לאחר הניצחון על הפועל באר שבע, טננבאום התראיין בברזיל ונשמע מאוד אופטימי לקראת הקמפיין האירופי שייצא לדרך ב-19.8 במשחק הבית מול ריגה בסיבוב המוקדמות הראשון של ליגת האלופות: "מכבי תל אביב הצליחה לבנות קבוצה חזקה מאוד עבודה נהדרת, אני שמח להיות חלק מזה. כעת צריך להתמקד לקראת המטרה הכי גדולה שלנו העונה והיא להגיע כמה שיותר רחוק בליגת האלופות".

טננבאום, שנמצא במכבי תל אביב מאז 2016 צפוי לערוך מול ריגה את הופעתו האירופית הראשונה בקריירה. כזכור, טננבאום נכנס להרכב של הצהובים החל מהמחזור הראשון של ליגת העל לאור פציעתו של יאניוטיס בגביע הטוטו נגד קריית שמונה וזכה לקרדיט מוולדימיר איביץ' עד הבטחת האליפות בעקבות סטטיסטיקה כמעט בלתי נתפסת של 8 ספיגות ו-27 משחקים ללא ספיגה ב-33 הופעות. כעת נותר לראות אם יהיה מסוגל לשמור על ממוצעים דומים גם במגרש של הגדולים.

שחקני מכבי תל אביב חוגגים | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי