ביוון מעריכים: מכבי ת"א עשויה להצטרף למרוץ אחרי מיטרוגלו

קונסטנטינוס מיטרוגלו | Photo Prestige/Soccrates/Getty Images

ב"ספורטדוג" נכתב כי לאור יחסיו הטובים עם יורגוס דוניס וההערכה הגדולה של המאמן כלפיו, ייתכן שהאלופה תבחן את צירופו של חלוץ בנפיקה ומארסיי לשעבר

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

עד לפני כמה שנים, קונסטנטינוס מיטרוגלו היה חלוץ ברמה של ליגת האלופות ורשם עונות לא רעות בקבוצות מכובדות כמו בנפיקה ואולימפיאקוס. אלא שהירידה ביכולת בשנתיים האחרונות הפכה אותו לפרסונה נון גראטה במועדון שאליו הוא שייך, מארסיי. אחרי שמאמן הצרפתים, אנדרה וילאש בואש, הודיע לחלוץ שאינו בתכניות, ביוון ניסו היום (שבת) לחזות מה היעד הבא של "מיטרוגול" ואחת הקבוצות שהוזכרו כמועמדות לקלוט אותו היא לא אחרת מאשר מכבי תל אביב.

ב"ספורטדוג" לא פוסלים את האפשרות שהאלופה תיכנס למרוץ אחר השחקן בן ה-32, לאור ההערכה הגדולה של גאורגיוס דוניס כלפיו. המאמן הטרי של הצהובים הדריך את מיטרוגלו בזמן שהאחרון שיחק כמושאל באטרומיטוס בעונת 2011/12 והיחסים בין השנים טובים.

מארסיי השאילה את החלוץ לגלאטסראיי ולפ.ס.וו איינדהובן בשנתיים האחרונות, בהן היווני הבקיע שמונה שערים בלבד במצטבר, ב-47 הופעות בכל המסגרות. במולדתו טענו כי מיטרוגלו היה רוצה לחזור לאולימפיאקוס, אך הסיכויים לכך נמוכים ומי שעשויה להוות אופציה טובה עבורו היא אריס סלוניקי. בנוסף, טרבזונספור ופנרבחצ'ה הטורקיות הוזכרו גם הן כמועמדות לצרף אותו.

מיטרוגלו
מיטרוגלו | AFP

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי