פרסום ראשון: בני יהודה פנתה ליואב ג'ראפי

יואב ג'ראפי
יואב ג'ראפי | דני מרון

הזהובים החליטו ללכת על השוער, שחזר לאשדוד אחרי שנפלה עסקת העברתו לחדרה. מזור ורוסתום כשירים להפועל ת"א וצפויים לפתוח, קמפוס יסופסל

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

בני יהודה החליטה ללכת על אופציית יואב ג'ראפי ולספורט1 נודע לראשונה שהקבוצה פנתה רשמית לשוער מ.ס אשדוד. כזכור, ג'ראפי חתם יותר מוקדם הקיץ בהפועל חדרה אחרי שפוטר מהפועל תל אביב, אך בתום סאגה ארוכה ומוזרה המעבר לא יצא על הפועל מכיוון שאשדוד, לה השוער שייך, לא אישרה את העסקה.

המועדון מעיר הנמל דורש על פי ההערכות סכום שנע סביב ה-500 אלף שקלים עבור ג'ראפי בן ה-26, ובני יהודה לא פוסלת לשלם עבור צירופו, על אף שייתכן שהעסקה הסופית, אם תצא לפועל, תהיה בהשאלה.

יואב ג'ראפי מאוכזב
יואב ג'ראפי | דני מרון

בתוך כך, הזהובים ערכו היום (שבת) את האימון המסכם לקראת המפגש מול הפועל תל אביב מחר ב-19:30. הקבוצה השיגה נקודה אחת בשני המשחקים הראשונים של שלב הבתים של גביע הטוטו והיא תקווה מחר לרשום ניצחון בכורה לעונת 2020/21, אך חשוב מכך, להתאושש מה-5:1 המשפיל למ.ס אשדוד ביום שלישי האחרון.

המאמן אלישע לוי הביע בפני השחקנים את אכזבתו מהיכולת מול הקבוצה של רן בן שמעון, וצפוי לבצע שלושה שינויים ביחס להרכב שפתח בתבוסה. הבשורה היא חזרתם לכשירות של שי מזור ואמיר רוסתום, שיעלו ב-11 על חשבונם של נתי אמויאל הצעיר ופדרו קמפוס, שמאכזב עד כה. גם סתיו פיניש יאבד את מקומו בהרכב לטובת תאמבי סגס, כשדור ג'אן שוב יתחיל על הספסל.

החלוץ מקווה להשלים בקרוב את מעברו לליגה הפולנית ולהפוך רשמית לליגיונר. אמיר חלאיילה, שחתם ביום חמישי, ייכלל בסגל לראשונה. ניב זריהן ימשיך בהתקפה וישחק לצד רועי בן שמעון. עומר ניראון יפתח בין הקורות.

הרכב משוער

עומר ניראון, אבישי כהן, דן מורי, אליסון דוס סנטוס, אמיר רוסתום, תאמבי סגס, יוסיף מוסא, שי מזור, מתיאה ליואיץ', ניב זריהן, רועי בן שמעון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי