הפועל ת"א פנתה לספורי. הבעיה: מימון שכרו

רמזי ספורי | אודי ציטיאט

האדומים רוצים את הקשר לקדנציה נוספת, אך הוא צריך להגיע קודם להסדר עם קבוצתו ועל כן המו"מ תקוע. סוכנו אבי נמני ייפגש עם ראשי הפועל ב"ש באר שבע. לפני שהושאל, אבו עאבד חתם לחמש שנים

(גודל טקסט)

אחרי תקופה ארוכה בה חיזרה אחריו, הפועל תל אביב פנתה רשמית לקשר הפועל באר שבע, רמזי ספורי. הצדדים טרם הצליחו לרשום התקדמות במגעים משום שהשחקן עדיין לא סיכם את תנאי עזיבתו.

למעשה, ספורי דורש את שכרו המלא מהפועל ב"ש, אך במקביל מוכן לקצץ בשיעור נמוך יותר מכפי שבאר שבע רוצה, 40 אחוז. גם מכבי נתניה הוזכרה כמועמדת לקלוט אותו, אבל נציגו של השחקן אבי נמני מנסה למצוא פתרון לעניין השכר וייפגש עם ראשי באר שבע.

גורם בכיר בהפועל תל אביב הסביר אתמול כי "הבעיה העיקרית היא מימון השכר של ספורי. אין לו הסכם עם באר שבע ואנחנו לא נוכל לשלם את השכר המלא שלו. ברגע שזה ייפתר נוכל להתקדם".

כזכור, לאחרונה פורסם בספורט1 כי הקשר בדרך החוצה וכי הוא קיבל אור ירוק לעזוב. בבאר שבע אישרו בסוף השבוע את הפרטים וטענו כי הוא רשאי לעזוב אם ימצא קבוצה, אלא אם יקצץ קודם 40 אחוז בחוזה שלו. בניגוד אליו, קייס גאנם יחתום ככל הנראה עד אמצע השבוע על החוזה החדש. בדאללה אבו עאבד, שהושאל להפועל כפר שלם בסוף השבוע, חתם על חוזה לחמש שנים בקבוצה ובכך אושרה סופית העברתו.

רמזי ספורי מול אופיר דוידזאדה | דני מרון

היום הקבוצה למחנה אימונים באשקלון וכבר מחר היא תפגוש את סקציה נס ציונה למשחק אימון באצטדיון באשקלון, לאור הקדמת משחק גביע הטוטו של הפועל ר"ג שאילץ את הצדדים לבטל את המפגש. זו כמובן תהיה הכנה נוספת למשחק הראשון באירופה. הזרים יצטרפו גם הם לאימונים ובמועדון מאמינים שיחד עם סינטיהו סלליך שנכנס לכושר בהדרגה וקשר אחורי שיצטרף, הקבוצה תהיה טובה יותר עד פתיחת העונה.

במקביל, שישה משחקני הסגל המורחב של הפועל באר שבע זומנו לאימון הנבחרת הצעירה של ישראל. מדובר בתומר יוספי, איתמר שבירו, איליי מדמון, איתן רצון, רותם חטואל ונתי אסקיאס שגם ייקחו חלק באימון הנבחרת שיתקיים ביום שלישי הקרוב בבית הנבחרות בשפיים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי