המחליף של דור מיכה: דן ביטון חתם במכבי תל אביב

דן ביטון
דן ביטון | מכבי תל אביב, האתר הרשמי

רכש משמעותי לאלופה, שהכריזה על צירופו של קשר לודוגורץ בהשאלה עם אופציית רכישה: "חוזר עם תיאבון להצליח במועדון הגדול בישראל - שרצה אותי יותר מכולם"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

אחרי קיץ לא פשוט שכלל עזיבה של מספר שחקני מפתח ומינוי מאמן בשלב מאוד מתקדם של ההכנה, הסגל של מכבי תל אביב לקראת עונת 2020/21 מתחיל לקבל צורה. מכבי תל אביב הודיעה היום (ראשון) על החתמתו של דן ביטון מלודוגורץ, שהושאל עד תום העונה עם אופציית רכישה וילבש את החולצה מספר 17. הקשר בן ה-25 ייכנס למשבצת הפנויה שהותיר דור מיכה בקישור ההתקפי.

ביטון אמר לאתר הרשמי של מכבי תל אביב: "אחרי שנה בחו"ל אני חוזר לארץ עם תיאבון גדול להצליח במועדון הגדול ביותר בישראל שרצה אותי יותר מכולם. בעונה שעברה זכיתי באליפות ושיחקתי בשלב הבתים באירופה והכוונה שלי להמשיך בדיוק בקו זה. על מנת שזה יקרה, צריך לעבוד קשה ואני מצפה לפגוש את צוות האימון ואת חברי החדשים לקבוצה".

ביטון מצטרף לטל בן חיים ובן ביטון, שחתמו מוקדם יותר הקיץ במכבי תל אביב וכבר הספיקו לערוך הופעות בכורה. לאחר שהקשר נותר מחוץ לסגל לודוגורץ בשני המשחקים האחרונים והבין כי הוא לא נכלל בתכניות של המאמן פאבל ורבה לעונה הקרובה, המגעים בין הצדדים הואצו ודרכו של הקשר לקריית שלום נסללה.

דן ביטון
דן ביטון | מכבי תל אביב

למעשה זו לא הפעם הראשונה שמכבי תל אביב מנסה לצרף את ביטון, שחוזר נמרצות על ידי הצהובים בתקופת המנכ"ל בן מנספורד והמאמן ולדימיר איביץ', שהתעקש בזמנו לצרפו, אך השחקן העדיף לחתום בשורות לודוגורץ ששילמה למועדון ספורט אשדוד כ- 1.25 מיליון יורו בתמורה לשחקן שרשם בעיר הנמל שנתיים נהדרות.

לאור העובדה שהיום מנכ"ל משרד הבריאות חתם על פטור מבידוד לשבים מ-20 מדינות ירוקות ובהן בולגריה ויוון, המשמעות היא שיורגוס דוניס יכול לעמוד על הקווים כבר במשחק הקרוב של מכבי תל אביב ביום רביעי נגד ריגה (19:45, ישיר בספורט1) וגם ביטון יוכל להיכלל בסגל.

ביטון החל את הקריירה שלו בהפועל באר שבע, אך לא קיבל צ'אנס ממשי ועזב בהשאלה עם אופציית רכישה למועדון ספורט אשדוד בקיץ 2016, במסגרת עסקת העברתו של מיכאל אוחנה לבירת הנגב. כשנה לאחר מכן, הקבוצה מעיר הנמל מימשה את אופציית הרכישה בחוזהו של ביטון והחתימה אותו לארבע שנים, עד שכאמור מכרה אותו לאלופת בולגריה תמורת סכום נאה לכל הדעות.

דן ביטון
דן ביטון | Barrington Coombs – PA Images / Contributor

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי