שרון מימר: "בחדרה, כל דבר מעבר להישארות בליגה זה בונוס"

שרון מימר | אודי ציטיאט

אחרי ההפסד לנתניה, המאמן דיבר ב-103FM על המהפכה בסגל והמטרות לעונה הקרובה: "ייקח זמן להתחבר, אבל אנחנו בדרך הנכונה. היתרון כאן זה שהמועדון מבין את מקומו"

(גודל טקסט)

הפועל חדרה סופרת שלושה משחקים רצופים ללא ניצחון בגביע הטוטו, אחרי שנכנעה אתמול (שבת) 1:0 למכבי נתניה. במועדון ביצעו מהפכה בסגל אחרי עונה פחות מוצלחת ומקווים לצאת לדרך חדשה, אולם ריבוי השינויים מצריך מעט זמן על מנת לחבר בין השחקנים. על כך דיבר הערב המאמן שרון מימר, כשהתראיין ל-103FM.

"לצערי אתמול פישלנו, כי היינו צריכים לנצח וזה היה מעלה אותנו למקום הראשון. לא ניצלנו את המצבים ובגלל זה אנחנו לא במקום שרצינו להיות", אמר מימר בתגובה להפסד מול נתניה. "אורן גולן ואני מנתחים ביחד את הקבוצה וזה המחיר על 75% מהסגל שנמצא פעם ראשונה בחדרה. ייקח קצת זמן לחבר את הקבוצה למשהו יותר טוב, אבל אנחנו בדרך הנכונה".

הקבוצה בנויה על רכש בכל עונה מחדש: "הדבר הכי חשוב במשחקים האלה, למרות שיכולנו לנצח, זה לחבר את הקבוצה ולהימנע מפציעות כי החשיבות היא בליגה. ערבבנו הרבה את ההרכבים ונתנו להרבה צעירים לשחק. החלפנו גם ארבעה מתוך חמישה זרים וזה יוצר עוד תחלופה גבוהה. אבל מי שרואה את המשחקים שלנו רואה קבוצה שמשחקת כדורגל טוב".

האם חדרה תיאבק בתחתית: "היתרון הכי גדול של חדרה ושל אורן גולן זה שלא מתבלבלים ויודעים את המקום של המועדון. קודם כל המטרה העיקרית היא להישאר בליגת העל וכל השאר זה בונוס. לשמחתי יש הרבה בונוסים בשנים האחרונות".

"כל דבר מעבר להישארות זה בונוס" | אודי ציטיאט

לאחר הפיצוץ בפרשת יואב ג'ראפי, קבוצתו של מימר החתימה לעמדת השוער את רובי לבקוביץ', שהגיע מהונבד ההונגרית אחרי עונה רוויית פציעות. המאמן התייחס להימור: "הוא שוער לגיטימי מבחינתנו. פציעות הן חלק מהמשחק, אני מאמין שהוא יהיה בסדר. גם אחרי הפציעה הוא שיחק בחו"ל, זה לא שהוא עכשיו חוזר. אני מאמין שהוא יהיה בריא וייתן לנו מה שהוא יכול".

חיזוקים נוספים: "בגדול רוב הסגל סגור. אולי נביא עוד שחקן כדי להשלים את הפאזל אבל רוב הקבוצה בנויה ואיתה נרוץ. אולי נצרף עוד שחקן שייתן מעטפת בחלק ההגנתי".

חוץ מארבע הגדולות הכל תחתית: "בגדול זה אמור להיות ככה בגלל ההבדלים בתקציבים וזה מה שאנחנו אמורים לראות. בפועל אי אפשר לדעת מה יהיה. בכל שנה מסמנים קבוצות כיורדות בטוחות ולא תמיד זה מה שקורה. יש שמונה-תשע קבוצות שיוצאות לדרך ויכולות להיות מועמדות לירידה או מהשתיים האלה שמתברגות לפלייאוף העליון".

האם פלייאוף עליון הוא מטרה: "זה סוג של בונוס, בתור ספורטאים רוצים להצליח בצורה מקסימלית ופלייאוף עליון זה סוג של הישג לקבוצות שלא שייכות לרביעייה הגדולה. אנחנו בתקציבים הנמוכים. יש קבוצות שהיה להן תקציב פי שלושה-ארבעה מחדרה. לא כל הקבוצות מסתדרות, זה היתרון בעצם של חדרה".

האזינו לראיון עם שרון מימר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי