גולסה: "חברים מפאוק אמרו לי על דוניס דברים מאוד טובים"

אייל גולסה | מכבי תל אביב, רשמי

אחרי הארכת החוזה, קשר מכבי תל אביב בראיון: "כולם מחכים כבר למשחק הראשון באירופה. הרגיש לי הכי נכון להישאר פה, זה היה רק שאלה של זמן"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב שמרה על אחד הנכסים הכי גדולים שלה, כשהודיעה אתמול (ראשון) על החתמתו של אייל גולסה לשנתיים נוספות עם אופציה לעונה שלישית. הקשר סיים את חוזהו עם סיום עונת 2019/20, ואחרי שלל ספקולציות ומשא ומתן ארוך – בסופו של דבר נשאר צהוב.

גולסה בן ה-28 יחל להתאמן תחת המאמן החדש, גאורגיוס דוניס, כאשר כבר ביום רביעי הקבוצה תפגוש בבלומפילד את ריגה למשחק חשוב במסגרת הסיבוב הראשון של מוקדמות ליגת האלופות (19:45, שידור ישיר בספורט1).

בראיון לאתר הרשמי של מכבי ת"א אמר גולסה: "אני שמח להאריך את החוזה. זה הרגיש לי הכי נכון. אני שמח שסיימנו עם זה ועכשיו הגיע הזמן לעבוד קשה. מינואר תמיד אמרתי שאני רוצה להיות פה. היו כמה דברים שהיינו צריכים לסדר וזה היה באמת רק שאלה של זמן. אני שמח שסיימנו עם זה, הגיע הזמן לחזור ליהנות ולהיות עם החברים".

גאורגיוס דוניס באימון | מכבי תל אביב, רשמי

"התגעגעתי לכולם", המשיך הקשר. "תמיד כיף להתחיל מחדש, עם צוות חדש ושחקנים שמצטרפים. הבסיס נשאר ואנחנו יודעים מה דורשים ומה מצפים מאיתנו. אני בטוח שנעמוד במטרות שלנו כי הרעב שלנו רק גדל".

על מאמנו החדש, דוניס: "שמעתי עליו מכמה חברים ששיחקו איתי בפאוק והם אמרו עליו דברים מאוד טובים. אני מחכה להכיר אותו, את הצוות החדש ולהתקדם. כולם מחכים כבר למשחק הראשון באירופה, זה תמיד חוויה מטורפת. אני בטוח שיש לנו את כל התנאים מסביב כדי להצליח גם באירופה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי