הפועל ת"א עברה בבקרה התקציבית, נעשתה פנייה לאור זהבי

האדומים ייפתחו את העונה כסדרה. הבלם מעדיף להישאר בבית"ר. אך נתון ללחץ לעזוב מידית. במועדון ימתינו לתשובה מגוטליב: "אחד מהם יחתום השבוע"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

בשעה טובה, הפועל תל אביב קיבלה הערב (שלישי) את האישור והיא עברה בבקרה התקציבית. בתוך כך, הקבוצה תוכל לפתוח את העונה כסדרה בסוף השבוע הבא. כזכור, במהלך היום פורסם שהקבוצה שביקשה לערער על החלטת הבקרה לגבי הפקדת הבטוחות לגבי החובות לפיפ"א ואופ"א.

"רוצים להודות לגורמים המקצועיים שלקחו חלק בתהליך המורכב, שפרטיו ידועים לכל. בתקווה לעונה מוצלחת וכמובן, חזרה מהירה לשגרה והחזרת הקהל למגרשים" נמסר מהמועדון לאחר קיבלת האישור.

הסערה בימים האחרונים במועדון הגיעה לשיאה אתמול, כאשר הבקרה הודיעה להפועל ת"א שאם התקציב לא יעבור עד יום חמישי הקרוב, היא עשויה לרדת לליגה הלאומית. בעקבות הערעור שהוגש הבוקר, הבקרה ביצעה בדיקה נוספת ואישרה את התקציב.

איציק ניסנוב, שרון ניסנוב
איציק ניסנוב, שרון ניסנוב | עדי אבישי

בחלק המקצועי ובניסיון למצוא בלם שיחליף את אוראל דגני שעזב, נודע כי כעת היא פנתה לבלם בית"ר ירושלים, שלא נמצא בתכניו, אור זהבי. פנייתם של האדומים לצירוף זהבי נעשתה על רקע הדחייה במגעים עם אדי גוטליב.

עם זאת, ההצעה הוגשה לבית"ר ירושלים ולטענת גורמים בבירה היא נמוכה מדי. זהבי מרוויח היום שכר של 50 אלף שקל נטו בחודש (כ-35 אלף שקל נטו, ללא נקודות). יחד עם זאת, גורם בהפועל תל אביב אמר: "אחד מהם, או גטליב או זהבי, יחתמו השבוע במועדון".

כאמור, זהבי עצמו נודה מהסגל של בית"ר, משום שזו רוצה שיעזוב בהשאלה העונה. הבלם הבהיר תחילה כי הוא מעדיף להישאר במועדון, אך ככל שהזמן עובר, בבית"ר מנסים להראות לו את הדרך החוצה.

אור זהבי
אור זהבי | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי