מדאיג: אליניב ברדה לא חש בטוב ופונה לבית החולים

אליניב ברדה
אליניב ברדה | מאור אלקסלסי

עוזר מאמן הפועל באר שבע, שנאלץ לפרוש מכדורגל בשל בעיות בליבו, נטש את אימון הקבוצה והובהל לקבלת טיפול כשהוא בהכרה מלאה

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

חדשות מדאיגות מבירת הנגב. במהלך אימון הבוקר שקיימה הקבוצה במסגרת המחנה שנערך באשקלון, עוזר המאמן אליניב ברדה לא חשב בטוב ועל כן פונה לבית החולים ברזילי בעיר, כשהוא נמצא בהכרה מלאה.

זו לא הפעם הראשונה שברדה מובהל לבית חולים במהלך אימון. כזכור, במהלך עונת 2017/18 נפגע ברדה מכדור שנבעט על ידי מיכאל אוחנה במהלך אימון. החלוץ התמוטט והובהל לבית החולים שם בוצעו פעולות החייאה. בינואר 2018, בעודו ממתן לתוצאות הבדיקות שעבר, מונה החלוץ לעוזר מאמן באר שבע.

במחזור האחרון של אותה עונה נכנס ברדה כמחליף בדקות הסיום בניצחון 1:6 על נתניה, לאחר יותר מחצי שנה שלא שיחק כדורגל, ולאחר מכן פרש רשמית ממשחק פעיל. בסך הכל שיחק ברדה עשר עונות בהפועל באר שבע – והוא מדורג במקום הרביעי בטבלת הכובשים של המועדון בכל הזמנים, עם 53 שערי ליגה.

כזכור, אתמול ניצחה הקבוצה 1:3 את נס ציונה במשחק אימון וביום שבת היא תשחק מול מכבי חיפה במשחקי הדירוג. ביום חמישי הבא מחכה לה המבחן האמיתי החשוב ביותר שלה, בליגה האירופית, מול באטומי הגיאורגית. תומר יוספי פצוע ולא נטל חלק במשחק, כשהוא בספק למשחק באירופה. גם עמית ביטון נפצע אתמול ובמועדון ממתינים לתשובות הבדיקה שערך הבוקר, כדי להבין האם לא מדובר בנזק משמעותי. ביטון אמור לחתום על חוזה לעונה נוספת ובמקביל סוכנו דודו דהאן בוחן הצעות מעבר לים. אם מדובר בפציעה רצינית, ביטון צפוי להישאר בבאר שבע למרות הגעת הבלם איתן רצון, שישתלב ברוטציה של יוסי אבוקסיס.

אליניב ברדה
אליניב ברדה | הפועל באר שבע, רשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי