אוהדי הפועל ת"א מחו ופוצצו את האימון, קולו חתם רשמית

אוהדי הפועל תל אביב
אוהדי הפועל תל אביב | אריאל שלום

כמאה אוהדים אדומים הגיעו למתחם חודורוב, פרצו לכר הדשא והביאו לסיום האימון. המארגנים הבהירו: המחאה תימשך. הבלם הצטרף בחוזה לשנתיים, מועמדותו של גוטליב ככל הנראה ירדה מהפרק

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הסערות בהפועל תל אביב לא נגמרות אף פעם. כמאה אוהדי הקבוצה הגיעו היום (רביעי) לאימון הערב ופתחו במחאה כנגד ההנהלה בעקבות המצב העגום של המועדון. האוהדים פרצו לכר הדשא והביאו לסיומו של האימון.

מארגני המחאה פרסמו פוסט בחשבון הפייסבוק שלהם והבהירו שזו לא הפעם האחרונה שהם מתכוונים לעשות זאת: " לאחר שבשבועות האחרונים הצפתם אותנו בהודעות שנתחיל לפעול ולנצל את הכוח שלנו. 200 אדומים הגיעו לחודורוב היום. מחינו על כך שההנהלה שלא משלמת לעובדי המועדון תשלום במשך חמישה חודשים, שאין שום משמעות לחוזים שנחתמים, שמעיפים שחקנים בהודעות בוואטסאפ, שאף שחקן לא רוצה להגיע למועדון מחשש שלא יקבל את המשכורת שלו, שהפועל תל אביב הולכת ועוד רגע נעלמת. נתראה בפעם הבאה".

בתוך כך, אוהדי הפועל תל אביב קיוו לראות את הבלם אדי גוטליב חוזר למועדון לקדנצייה שנייה אך נראה שזה לא יקרה. האדומים הודיעו היום על צירופו של הבלם סיאנדה קולו (28) שחתם לשנתיים ויצטרף לסגל הקבוצה בתחילת השבוע הבא, לאחר שיסיים את תקופת הבידוד.

קולו שיחק בשלוש העונות האחרונות במרציבורג יונייטד (דרא"פ), שם רשם 70 משחקי ליגה, בהם כבש 3 שערים. בעברו שיחק בקייזר צ'יפס (דרא"פ) וברוסטוב מרוסיה ואף נבחן בארסנל וברצלונה. הבלם רשם בנוסף 7 הופעות בנבחרת דרום אפריקה, בהן כבש שער אחד. אור זהבי, בלם בית"ר ירושלים שהיה מועמד להצטרף, התעקש להרוויח את אותם הסכומים – כ-35,000 שקל נטו בחודש, לא כולל מענקים שגרמו לתוספת משמעותית בשכרו.

סיאנדה קולו | הפועל תל אביב, רשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי