ההצעה שסללה לו את הדרך לקפריסין: עומר אצילי על סף חתימה באפואל

עומר אצילי
עומר אצילי | אריאל שלום

החוזה לשנתיים בקפריסין שהתקבל אחרי מגעים ממושכים, מסבירים בסביבתו, הגיע כמו כפפה ליד: יציאה לחו"ל, אבל קרוב לבית. הסיבות מגוונות: 300 אלף יורו לעונה וחבר ישראלי שיסייע לו להתאקלם

(גודל טקסט)

אחרי שבועיים של גישושים מצד שני הצדדים, עומר אצילי צפוי לסגור בסוף השבוע באפואל ניקוסיה באמצעות סוכנו רונן קצב. אצילי צפוי לחתום לשנתיים, תמורת כ-300 אלף יורו לעונה.

בסביבתו של השחקן סיפרו כי למרות הדיווחים השונים על רצונו לעבור לבית"ר, כפי שטוענים גורמים במועדון, ההעדפה שלו ושל סוכניו הייתה לצאת לחו"ל ולא לנהל מגעים עם קבוצות בישראל. עם הקפריסאים ההתקדמות במגעים נרשמה שלשום, לאחר שאצילי התייעץ עם משפחתו וסוכניו על הצעה לשנתיים הבאות.

תחילה היה נראה שאצילי יחתום בבית"ר, אולם כשההחלטה של חוגג התעכבה, אצילי הבין שהוא יכול לשלב בין שני הרצונות שלו ושל המשפחה שלו: לצאת לחו"ל, אבל ליעד קרוב. ההצעה לשנתיים סללה את הדרך, משום שבן שהר חתם על חוזה לתקופה דומה. "יהיה לו הרבה יותר קל עם חבר ישראלי וגם בגלל שמדובר ביעד קרוב, הוא תמיד יוכל לקפוץ לכאן", אמרו אתמול בסביבתו של השחקן.

עומר אצילי
עומר אצילי | דני מרון

אם לא יהיה שינוי דרמטי, אצילי יחתום בקרוב מאוד על חוזה באי השכן – אך בשל הפרסומים על מעברו הצפוי, בשעות הלילה החל לחץ אגרסיבי מצד חלק מאוהדי בית"ר על חוגג. הם קראו לו לגרום לאצילי להישאר בארץ רגע לפני החתימה בקפריסין.

חוגג עצמו התלבט, התייעץ עם רוני לוי ויוסי בניון ושמע דעות שונות לגבי האפשרות שיגיע לבירה. במהלך התקופה האחרונה, שוחחה מכבי חיפה גם עם פרקליטה של אחת הנערות. כששקלו את הנושא המוסרי, הוחלט לא להגיש לו הצעה. כעת, אצילי עשוי לחתום ממש בקרוב ביעד הבא שלו – קפריסין.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי