עומר אצילי נחת בקפריסין, נשיא אפואל אישר: "הוא יחתום"

עומר אצילי
עומר אצילי | דני מרון

הקשר ששוחרר ממכבי תל אביב יקווה להשלים סופית את המגעים, לעבור את הבדיקות רפואיות ולהצטרף לשנתיים לקבוצה שבה משחק בן שהר. ירוויח 300 אלף דולר לעונה

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

אחרי ששוחרר ללא תמורה ממכבי תל אביב, עומר אצילי נחת היום (שישי) בקפריסין על מנת לחתום באפואל ניקוסיה הקפריסאית. בסביבתו של שחקן הכנף, שקיבל הצעה לשנתיים בשכר של כ-300 אלף דולר לעונה, ציינו כי המשא ומתן עדיין לא הושלם סופית והמטרה היא להגיע להבנות, לעבור את הבדיקות הרפואיות ולהצטרף רשמית לקבוצה שבה משחק בן שהר.

עם זאת, רגע לפני שאפואל ניקוסיה עלתה לכר הדשא למחזור פתיחת העונה בקפריסין נגד קרמיוטיסה, אישר נשיא המועדון פרודרומוס פטרידיס: "אצילי וקרלוס דיאס הגיעו היום לקפריסין, הם יעברו את הבדיקות הרפואיות ויישארו בבידוד בהתאם לפרוטוקול. הם יצטרפו ובנוסף אליהם יגיעו שני שחקנים נוספים במטרה לקחת אליפות ולשחק בשלב הבתים של הליגה האירופית".

עומר אצילי בנתב"ג | אינסטגרם, מסך

כשיחתום וישלים את מעברו ממכבי תל אביב, אפואל ניקוסיה תהיה הקבוצה השנייה של אצילי מעבר לים, לאחר שבעונת 2016/17 רשם תשע הופעות ליגה והשלים עונה לא מוצלחת במדי גרנאדה הספרדית. עבור השחקן בן ה-27, שזכה עם מכבי תל אביב בשתי אליפויות רצופות והצטיין אשתקד עם שמונה שערים ותשעה בישולים במסגרת ליגת העל, ניקוסיה תהיה התחנה החמישית בקריירה, אחרי הפועל ראשון לציון, בית"ר ירושלים, גרנאדה ומכבי תל אביב.

כזכור, אתמול הוציא משה חוגג, בעלי בית"ר ירושלים, הודעה בה הסביר מדוע קבוצתו ירדה מהאפשרות לצרף את אצילי: "אוהדים יקרים, עומר אצילי שחקן מצוין. בזה אין ספק, הנושא הוא נושא מורכב ורגיש והתייחסנו אליו ברצינות הראויה ובכובד ראש. אנחנו מאמינים שאדם צריך להיות חף מפשע עד שהוכח אחרת ואנחנו נגד משפטי שדה ותלייה בכיכר העיר. יש מקום למחילה ולסליחה וכפי שאתם יודעים היטב הערך המוביל במועדון הוא ‘ואהבת לרעך כמוך'.

"ההיבט המקצועי והכלכלי כבר נסגר, אך לאחר ששקלנו את הנושא בכובד ראש מכל הזווית ולאחר שיחות גם עם אב הנערה, סביבת השחקן ודיון פנימי עמוק עם כל הגורמים הרלוונטיים בתוך המועדון, החלטנו שעד שהפרקליטות לא תקבל החלטה על סגירת התיק מחוסר אשמה לא נוכל לקבל החלטה ולצרף את השחקן. לצערנו החלטה כזו של הפרקליטות לא התקבלה בשלב זה והנושא ירד מהפרק. אנו מבינים שההחלטה שהתקבלה על ידי הנהלת המועדון איכזבה חלק מהאוהדים, אך מאמינים שגם תזכה להבנה והערכה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי