סוכנו של אייזן: "נמצא במגעים מתקדמים עם קבוצה מהפרמיירליג"

שי אייזן | הפועל תל אביב, רשמי

לפי "סקאוטפוש" של דודו דהאן, קשר הפועל ת"א בדרך למעבר מפתיע, כשבנוסף המועדון הודיע שהאריך את חוזהו בארבע שנים: "מאושר להמשיך במועדון בו גדלתי". אלטמן ניהל מגעים עם אפואל, אך מתרחק בעקבות עסקת אצילי

(גודל טקסט)

האם אנחנו בדרך להעברה המפתיעה של הקיץ בכדורגל הישראלי? לפי סוכן השחקנים דודו דהאן, המייצג את שי אייזן, קשר הפועל תל אביב עשוי לחתום בקרוב בקבוצה מהליגה האנגלית הראשונה.

בחשבון האינסטגרם של "סקאוטפוש", סוכנותו של דהאן, נכתב היום (שישי) בסטורי: "שי אייזן במגעים מתקדמים מאוד עם מועדון מהפרמיירליג!". כמו כן, הסוכן ציין גם כי השחקן האריך את חוזהו בהפועל ת"א לעוד ארבע שנים נוספות, עניין שהפך מהר מאוד לרשמי כשהמועדון הודיע: "הקשר שי אייזן (19) שעלה אשתקד לקבוצה הבוגרת, חתם על חוזה ל-4 שנים במועדון".

"אייזן גדל במחלקת הנוער ושיחק בכל קבוצות המחלקה ואף זכה בגביע המדינה כקפטן עם קבוצת הנוער. בעונה שעברה תפס מקום של קבע בהרכב הקבוצה הבוגרת ועד היום רשם במדי הפועל 32 משחקים רשמיים". אייזן לאחר החתימה: "מאושר להמשיך במועדון בו גדלתי. בתור ילד, אתה תמיד חולם על הרגע שתעלה לשחק על הדשא בבלומפילד לעיני הקהל האדום ובשנה שעברה זכיתי להגשים אותו".

שי אייזן | Instagram

"אני מזכיר לעצמי בכל יום שצריך לעבוד יותר קשה בשביל להמשיך ולכבוש עוד יעדים. מודה להנהלה ולצוות המקצועי על האמון והתחושה הטובה שנותנים לי והאמונה בי וביכולתי שלי. שתהיה לכולנו עונה מוצלחת, בתקווה שנחזור במהרה לשגרה. יאללה הפועל!".

בנושא אחר, לאחר שהקבוצה עברה בבקרה התקציבית, במועדון יודעים שיצטרכו להפקיד בטוחות עבור שחקני הרכש הבאים: הבלם שיגיע (אור זהבי ואדי גוטליב על הכוונת) וכנראה שגם קשר. בשורות האדומים מתחילים להבין כי ייתכן מאוד שעומרי אלטמן יימכר. סוכניו מחפשים לו קבוצה בחו"ל. אפואל ניקוסיה כנראה תרד מהפרק לאחר הסיכום עם עומר אצילי.

בנוסף, ביום ראשון הקרוב אמורה להתקיים הבוררות עם ניסו אביטן. הפועל תל אביב עשויה לשלם למאמנה לשעבר מאות אלפי שקלים, כאשר הוא תובע סכום של 900 אלף שקלים בגין אי תשלום שכרו והתנאים הנלווים.

ניסו אביטן
ניסו אביטן | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי