אוהד אפואל נגד החתמת אצילי: "בושה שלא התעלמו ממנו"

עומר אצילי
עומר אצילי | אריאל שלום

לקראת הצטרפותו הצפויה של הקשר לקבוצה, בתקשורת הקפריסאית פורסם מכתב של אחד האוהדים: "כששחקן מואשם באונס, המוסר גובר על הכל". דובר המועדון יצא להגנתו: "הודה במה שקרה. הכל היה בהסכמה"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

עומר אצילי נחת היום (שישי) בקפריסין לקראת החתימה הצפויה באפואל ניקוסיה, אך נראה כי חלק גדול מאוהדי הקבוצה לא מרוצים משחקן החיזוק שעומד להצטרף. בתקשורת המקומית התייחסו למעורבותו של אצילי בפרשת הקטינות וצירפו מכתב מאת אחד האוהדים, שקרא להימנע מהחתמתו של הקשר.

"כששמעו את החדשות על הגעתו של אצילי, אוהדים רבים מיהרו להעלות את השער שכבש נגד אומוניה ניקוסיה בימיו בבית"ר. כן, הוא כבש שערים בעבר, אך גם הואשם בבעילת קטינות", נכתב באחד האתרים בקפריסין, "למעשה, זו הסיבה לכך שמכבי ת"א התירה את חוזהו באופן חד צדדי וזו גם הסיבה שבית"ר, קבוצתו לשעבר, יחד מועדונים אחרים בישראל, דחו אותו. מן הסתם שזה המניע לכך שהוא עוזב את ישראל וזה עדיין לא מנע מאפואל להביא אותו". בידיעה הודגש כי "איננו יודעים אם הכדורגלן הורשע על ידי בית המשפט ולכן הוא חזקת החפות חלה גם היא עליו, אך לאפואל, לעומת זאת, אין נסיבות מקלות!".

בנוסף, כאמור, צורף מכתב ששלח אחד האוהדים לתקשורת: "כששחקן כדורגל מואשם במדינתו בשידול ובאונס קטינות, כשאותו שחקן מודה לכאורה קיום יחסי מין עם אותן קטינות אחרי שהשקה אותן במשקאות אלכוהוליים וטוען שהוא לא ידע שהן קטינות, כשקבוצות במדינה שלו לא מוכנות להחתימו, כשהקבוצה שלו החליטה להתיר את חוזהו, אז המוסר גובר על הכל. בטח כשמדובר על שחקן שאולי מזכיר עבריין באופי. המוסר חשוב הרבה יותר מכל מאבק כזה או אחר ומבחינתי זו בושה שאפואל לא בחרה להתעלם ממנו. שלכם, אבא לקטינה".

בתוך כך, דובר אפואל ניקוסיה, נקטריוס פטבינוס, התייחס לאפשרות שאצילי יחתום בקבוצה בראיון לתחנת רדיו מקומית: "הוא יגיע לקפריסין אך עדיין לא הושג סיכום. אתם יודעים מה מצחיק? שאנשים האלה לא ביררו על המקרה. כשאנחנו בוחנים שחקנים, אנחנו עושים זאת ביסודיות. שני השחקנים (אצילי ומיכה) הודו במה שקרה וזוכו. הם הודו שהם פגשו את הנערות ולא ידעו את גילן. הכל קרה בהסכמה".

עומר אצילי
"שחקן מואשם באונס, זו בושה" | מכבי תל אביב, רשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי