עוואד סגר לשלוש שנים במכבי חיפה, שהסכימה להשאילו ללא תמורה

מוחמד עוואד | מאור אלקסלסי

החלוץ הסכים להאריך את חוזהו - וקיבל את מבוקשו: יעבור לקבוצה מחו"ל עד תום העונה בחינם. ברק בכר החליט: עד שלא תהיה הכרעה, החלוץ לא יהיה חלק מהסגל שלו

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

אחרי משא ומתן מייגע, מוחמד עוואד סיכם את תנאיו במכבי חיפה לשלוש שנים נוספות. לספורט1 נודע כי הסאגה הגיעה לסיומה לאחר שהירוקים הסכימו לאפשר חלוץ לצאת העונה בהשאלה ללא תמורה לקבוצה מחו"ל – ובעקבות כך השחקן נענה בחיוב להצעה להאריך את חוזהו במועדון נעוריו.

המגעים בין עוואד למכבי חיפה ידעו עליות ומורדות, כאשר החלוץ היה נחוש לצאת לשחק בחו"ל ואילו הירוקים רצו להימנע ממקרה שון וייסמן – ולכן התעקשו שהשחקן יאריך את חוזהו. עוד נודע כי עוואד, שכאמור התעקש לצאת, פנה לאחרונה לסוכני שחקנים וביקש שיסייעו לו למצוא קבוצה מעבר לים.

מי שהביעו עניין בעוואד עד כה הן אוסטריה וינה ושטורם גראץ האוסטריות, כשגם ואלוויק של המנהל הטכני מוחמד אלאך, אקס מכבי חיפה, החלה לגשש בנוגע לצירוף החלוץ. בינתיים, המאמן ברק בכר הבהיר לשחקן כי הוא לא ייכלל בסגל עד אשר עתידו יתבהר, מה שאומר שעוואד לא יעמוד לרשותו במשחק הקרוב במוקדמות הליגה האירופית.

כזכור, כשבכר מונה הוא הבהיר לעוואד כי הוא בונה עליו ומאמין בו, אך החלוץ הסביר למאמן החדש של מכבי חיפה כי הוא נחוש לצאת לחו"ל ומאז נותר מחוץ לסגל. "נכון לרגע זה אף קבוצה לא פנתה אלינו בנוגע לעוואד", הבהיר גורם במועדון הירוק והוסיף: "ברק החליט שכל עוד יש ערפל לגבי עתידו, מוחמד לא יהיה חלק מהקבוצה".

מוחמד עוואד | מכבי חיפה, רשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי