מישאלוף בתגובה לחשיפת ספורט1: "בני יהודה חייבת לספק הסברים"

ג'וף גאירה | דני מרון

אחרי שג'וף גאירה טען כי זכה לתנאים מחפירים בתקופה שלו בקבוצה, מנכ"ל ארגון השחקנים הוציא הודעה רשמית: "מקרה מזעזע שלא ניתן לעבור עליו לסדר היום"

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

לאחר חשיפת ספורט1, לפיה ג'וף גאירה זכה לכאורה לתנאים מחפירים במהלך תקופתו בבני יהודה (""אין לי פה אפילו מיטה, השתנתי וחרבנתי על עצמי. הביאו אותי לגור בדיר חזירים"), מנכ"ל ארגון שחקני הכדורגל בישראל, מושיקו מישאלוף, פרסם היום (שלישי) תגובה רשמית בנושא.

View this post on Instagram

🔵 מנכ"ל הארגון, מושיקו מישאלוף: "קראנו בזעזוע את הסיפור של ג'וף גאירה שהתפרסם הבוקר. נחשפתי לפרטיו לראשונה, ומדובר בעניין שלא ניתן לעבור עליו לסדר היום. אף שחקן, בין אם הוא זר ובין אם נולד בישראל, לא צריך לחיות בתנאים משפילים. מועדון הכדורגל בני יהודה ת"א חייב לספק הסברים לתיאורים הקשים של ג'וף גאירה. אני קורא מכאן לכל השחקנים בישראל – אם נתקלתם בשחקן שסובל מתנאי מחיה ירודים, פנו אלינו ואנחנו נטפל בנושא. אסור להשלים עם תופעות שכאלה".

A post shared by ארגון שחקני ושחקניות הכדורגל (@ifpo_official) on

מישאלוף מסר: "איני מכיר את הסיפור ונחשפתי אליו לאחר הפנייה שלכם. אם הפרטים נכונים, מדובר במקרה מזעזע שלא ניתן לעבור עליו לסדר היום. אף שחקן, בין אם הוא זר ובין אם נולד בישראל, לא צריך לחיות בתנאים משפילים. מועדון בני יהודה חייב לספק הסברים לתיאורים הקשים של ג'וף גאירה. אני קורא מכאן לכל השחקנים בישראל – אם נתקלתם בשחקן שסובל מתנאי מחיה ירודים, פנו אלינו ואנחנו נטפל בנושא".

בראיון הבלעדי שהעניק לספורט1, גאירה סיפר בין היתר כי "לא יכולתי ללכת, לא יכולתי לזוז. אפילו לשירותים לא הצלחתי ללכת. השתנתי וחרבנתי על עצמי. אף אחד במועדון לא הקשיב. אמרו שאין להם זמן, שאין מי שיעזור לי. היו שלוליות של שתן על הרצפה בבית כי לא יכולתי ללכת לשירותים. התקשרתי לרופא שניתח אותי והוא אמר לי שזו לא האחריות שלו לעזור לי, אלא של המועדון.

"סיפרתי את הסיפור לאבא שלי בגמביה. הוא היה מאוד עצבני וביקש ממני לחזור. אחרי שישה שבועות כאלה, ביקשתי מהמועדון לנסוע למשפחה שלי. אמרתי שאני לא מסוגל להתמודד עם זה יותר. הם הודיעו לי שאם אני רוצה לטוס, אז שאקנה כרטיס טיסה מהכסף שלי". וכך, עם כרטיס שקנה בעצמו, שב גאירה למולדתו באופן זמני. לחצו כאן לראיון המלא

ג'וף גאירה | דני מרון
הבית של ג'וף גאירה | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי