מנודה ראשון: גיא מלמד לא הורשה להתאמן עם חבריו

גיא מלמד
גיא מלמד | אריאל שלום

לספורט1 נודע כי החלוץ החל את החימום, אך נשלח להתאמן בצד עם מאמן הכושר זביטי, להפתעת שאר השחקנים. מהמועדון נמסר: "לאור הקורונה והחשש מהידבקות, חולקו השחקנים ל-2 חדרי הלבשה. כולם מתאמנים". גיא בדש שוחרר

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

לאחר יום חופש לו זכו השחקנים, מכבי נתניה שבה הבוקר (שלישי) לאימונים לקראת המשחק באצטדיון טדי במסגרת מחזור הפתיחה של ליגת העל מול הפועל באר שבע (ראשון החל מ-19:45, ישיר בספורט2).

בינתיים, לספורט1 נודע כי מי שלא נטל חלק באימון הוא גיא מלמד, שהפך לסוג של מנודה. החלוץ החל את החימום עם חבריו, אך לאחר מכן כשהקבוצה החלה את האימון המעשי, הוא נשלח להתאמן בצד עם מאמן הכושר ישראל זביטי, כשהשחקנים שצפו בנעשה וראו שהשחקן לא נכח בחדר ההלבשה, הופתעו מאוד מהדברים.

כזכור, בנתניה דרשו מהחלוץ שיקצץ בחוזהו ולמרות שהתלבש ואף שיחק במחזור הפתיחה בגביע הטוטו, מאז הוא נגרע מהסגל, כאשר היום כאמור הוא לא התאמן עם שאר חבריו אלא בצד המגרש עם מאמן הכושר. במועדון כבר הבהירו כי החלוץ לא יהיה חלק מהתכניות המקצועיות, לפחות עד שיסכים לקצץ או ימצא קבוצה אשר תקלוט אותו. כעת, נראה שהפלונטר בין המועדון לשחקן עלה מדרגה.

גיא מלמד

במכבי נתניה הגיבו כך: "עקב תקופת הקורונה והחשש מהידבקות חולקו השחקנים לשני חדרי הלבשה למניעת צפיפות. כל השחקנים מתאמנים בהתאם לתכנית האימונים שתוכננה להם עוד בטרם פתיחת העונה".

ומה בנוגע לכארם ג'אבר ויונס מלדה? נכון לרגע זה, במידה ולא יתגלו תסמינים נוספים אצל השניים, הם צפויים להשתחרר מתקופת הבידוד ביום שני, בהתאם להוראות הבידוד. על פי הוראות מספר הבריאות, אדם אשר התגלה כחולה ללא תסמינים, ישהה בבידוד עשרה ימים ולא ארבעה עשר ימים.

במקביל, גיא בדש, שנבחן בקבוצה בימים האחרונים, שוחרר, כאשר מי שממשיך להתאמן הוא החלוץ בן אז'ובל.

יונס מלדה
יונס מלדה | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי