שחקני בית"ר ביקרו: אי אפשר לצאת למשחק באירופה בלי בלם מחליף

שחקני בית"ר ירושלים, אוראל דגני, אורי מגבו | בית"ר ירושלים, רשמי

סיפור זהבי ואיינבינדר, שלא יצאו עם הקבוצה לאלבניה, עדיין לא ירד מהכותרות ורוני לוי יצטרך לאלתר במקרה שאחד הבלמים ייפצע. וגם: הקבוצה נערכת למשחק למשחק במזג אוויר קיצוני

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים נחתה אמש (שלישי) בטיראנה שבאלבניה ומשם עשתה את דרכה לעיר דורס, שם תערוך את ההכנות לקראת המשחק מול טאוטה דורס מחר (17:30, שידור ישיר בספורט1) במסגרת מוקדמות הליגה האירופית.

המשחק אמור להתקיים תחת טמפרטורה גבוהה יחסית, עד 33 מעלות (המשחק יתקיים בארבע וחצי שעון מקומי), ורוני לוי לוקח את העניין הזה בחשבון גם מבחינת ההכנה למשחק. גם שחקני הקבוצה סיפרו כי מזג האוויר במקום חם.

כפי שפרסמנו, אור זהבי ודן איינבינדר נשארו בארץ עם ליוואי גרסיה, תמיר עדי, חנן ממן וטל בן חיים וחלק משחקני הקבוצה מתחו ביקורת על כך שהקבוצה ממריאה ללא בלם מחליף למשחק במסגרת אירופית. השניים התבקשו לשמור על כושר באמצעות מאמני הכושר של מחלקת הנוער. בשל כך, אופיר קריאף אמור לפתוח בקישור ואם אחד הבלמים ייפצע או יורחק, קריאף אמור להיות מוסט לעמדת הבלם ולוי יצטרך לאלתר.

"זה לא נכון", אמר אחד משחקני בית"ר, "אפשר לגרום לזהבי ואיינבינדר ללכת, אבל קודם כל בית"ר צריכה לשרת את האינטרסים שלה. אני לא רוצה לחשוב על מצב שבו אין לנו אפשרויות מהספסל". בעקבות המצב שנוצר בסגל, לוי ובניון החליטו שלא ישחררו אף שחקן מהסגל, פרט לאלה שמיועדים למכירה, כל עוד לא יגיעו שחקנים חדשים.

רוני לוי | באדיבות דוברות בית"ר ירושלים

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי