הפרקליטות החליטה: כתב אישום יוגש נגד ברק אברמוב

ברק אברמוב
ברק אברמוב | דני מרון

זכר לפרשת המזנונים מלפני כשנתיים, בפרקליטות הוחלט להגיש כתב אישום נגד בעלי בני יהודה בכפוף לשימוע בגין קשירת קשר לביצוע פשע, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, עבירות מס, הלבנת הון ורישום כוזב

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

לפני קצת יותר משנתיים ברק אברמוב, בעליה של בני יהודה, נעצר בחשד לכאורה למעורבות בעבירות מס, קשירת קשר לביצוע פשע, קבלת דבר במרמה, עבירות על פי חוק מע"מ והלבנת הון. היום (רביעי) הפרקליטות הודיעה לאברמוב על כוונתה להגיש נגדו כתב אישום בעבירות מרמה ורישום כוזב.

בזמנו, כשהפרשה התפוצצה, אברמוב ואדם נוסף, כך על פי החשד, היו אחראים על המזנונים באצטדיונים בחיפה ובירושלים, בארנה בירושלים ובספארי ברמת גן וניהלו שתי מערכת של רישום מזנונים – אחת אמיתית והשנייה פיקטיבית. השניים, על פי החשד, חברו לאנשים הנוספים שנעצרו בשבוע שעבר ויחד, לכאורה, הם עברו עבירות מס והלבינו הון, זאת באמצעות חברות אשר שימשו לכאורה כמסווה לפעילות פלילית.

מהפרקליטות נמסר: נשלח לברק אברמוב מכתב שימוע בגין החשדות הבאים: קשירת קשר לביצוע פשע, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, עבירות מס, הלבנת הון, רישום כוזב במסמכי תאגיד והגשת תצהיר כוזב. עדיין לא נקבע תאריך לשימוע".

ברק אברמוב
ברק אברמוב | אריאל שלום

את בעלי בני יהודה מייצגים תמיר סננס שילה ענבר ושחר חצרוני ממשרד נוי-סננס-שפרלינג-חצרוני, ונציגיו מסרו: "מרשנו ברק אברמוב עומד על חפותו, כפי שטען מראשית החקירה בה מסר את גרסתו. אנו מאמינים כי בעקבות השימוע לא יוגש נגדו כתב אישום. אף לפי כתב החשדות החלק המיוחס למר אברמוב בפרשיה קטן מזה של מרבית החשודים".

עוד באותו נושא: ברק אברמוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי