חזר לאדום: אדי גוטליב חתם בהפועל תל אביב

אדי גוטליב | הפועל תל אביב, רשמי

הבשורות להן האוהדים חיכו. הבלם בן ה-28 חוזר לקדנציה שנייה כאשר הצטרף בחוזה לעונה אחת וירוויח 140 אלף דולר: "התגעגעתי". חתם על סעיף מיוחד שלא מאפשר למועדון להוציאו לחל"ת או לקצץ בשכרו

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

מאז עזיבתו של קפטן הקבוצה אוראל דגני, אוהדי הפועל תל אביב פנטזו שאדי גוטליב יהיה מחליפו. היום (רביעי), התקוות התממשו. הבלם בן ה-28, שכבר היה נראה שהמשא ומתן עמו פוצץ, חתם לשנה בשורות האדומים ויחזור לקדנציה שנייה בחודורוב. צריך לזכור, אשתקד, גם עם הקפטן, החלק האחורי היה עקב האכילס של האדומים שספגו 55 שערים – רק הפועל רעננה ספגה יותר.

הבלם, כאמור, חתם לעונה אחת ללא אופציה. הוא ירוויח 140 אלף דולר, ובהסכם שחתם יחד עם פרקליטו עו"ד רועי רוזן – הפועל ת"א לא יכולה להוציא אותו לחל"ת או לקצץ בשכרו. גוטליב כבר עבר את הבדיקות הרפואיות לפני כשבועיים והוא יגיע היום לאימון הקבוצה. המאמן ניר קלינגר יצטרך לקבל החלטה האם לשתפו כבר ביום ראשון במשחק בבלומפילד נגד מ.ס אשדוד.

גוטליב אמר לאחר החתימה: "אני שמח לחזור למועדון שכבר מזמן הוא הרבה יותר מבית עבורי. התגעגעתי לאנשים בהפועל, לאוהדים ולדשא. יש לקבוצה ולי עוד הרבה עבודה לקראת העונה הארוכה שלפנינו – ואני מאמין שאפשר לעשות בה דברים יפים. אני רוצה להודות למשה סיני וניר קלינגר על האמונה בי. זה הזמן להתרכז במשימות שלנו בהמשך ולהמעיט בדיבורים. יאללה הפועל".

אדי גוטליב
אדי גוטליב | מאור אלקסלסי

הבלם שיחק ארבע שנים בהפועל תל אביב, בין 2015 ועד 2019. הוא ירד עם הקבוצה לליגה הלאומית ב-2016/17 ובתום עונת 2018/19 ניסה את מזלו בחו"ל, אך שותף רק לחמישה משחקים באורנבורג לאחר שסבל מפציעה קשה. הוא התיר את חוזהו בקבוצה הרוסית והצטרף לאדומים בהעברה חופשית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי