רוני לוי פוטר מבית"ר, שגיששה אצל שי ברדה

רוני לוי | דני מרון

זעזוע בבירה: חוגג הודיע למאמן על סיום תפקידו לאחר ה-2:0 לטאוטה. שחקן: "נראינו קטסטרופה, ביישנו את המועדון" לספורט1 נודע שאקס נתניה חזק על הכוונת, גם אביטן מועמד. מזרחי יעמוד על הקווים מול הפועל חיפה

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

ההפסד המביש לטאוטה עשה את שלו: יממה לאחר ה-2:0 לקבוצה האלבנית במסגרת סיבוב המוקדמות הראשון של הליגה האירופית, שוחח הבוקר (שישי) משה חוגג עם המאמן רוני לוי והודיע לו על סיום תפקידו באופן מידי.  יש לציין כי הצדדים טרם הגיעו לסיכום בנוגע לחוזה של המאמן. ללוי חוזה לעונה הקרובה בו הוא משתכר כ-70 אלף שקל נטו בחודש, אך קיצץ כמעט 30 אחוז ממנו במסגרת תכנית הקיצוץ.

לספורט1 נודע כי בית"ר ירושלים כבר גיששה אצל שי ברדה, ששימש כעוזר מאמן במועדון לפני חמש עונות וטרם אימן לבדו קבוצה בליגת העל. מועמד מוביל נוסף הוא ניסו אביטן. בסביבתו של חוגג אמרו היום כי גם סלובודאן דראפיץ' כמאמן יחיד או מאמן זר נמצאים על הפרק. בינתיים נודע כי המנהל המקצועי של מחלקת הנוער, יוסי מזרחי, ידריך את הקבוצה מהבירה ויעמוד על הקווים במחזור הפתיחה נגד הפועל חיפה (ראשון, 20:00, שידור ישיר בספורט4)

כבר אתמול עובדים במועדון העידו כי "מושיקו נראה עצבני מהרגיל. הוא לא הפסיק לבקר את הקבוצה. הוא תמיד כועס אחרי הפסדים, אבל אתמול ראית משהו אחר. אם היה כאן קהל, יכול להיות שהיית שומע אותו מגיב. נראה שיהיה זעזוע, השאלה מי יילך". חוגג עצמו שוקל לפרסם פוסט נוסף בעקבות המצב אליו נקלעה הקבוצה.

יוסי מזרחי
יוסי מזרחי | עדי אבישי

עוד לפני המשחק, נרשמה מתיחות מסוימת על רקע פרשת דן איינבינדר ואור זהבי. מתברר כי הצוות המקצועי, שתרגל את איינבינדר לפני המשחק מול הפועל תל אביב ולא כלל אותו בסופו של דבר בסגל, לא היה שלם עם ההחלטה. בבית"ר היה מי שהצהיר שחוגג לא מתערב בנושא הזה, אבל העובדה שלוי תרגל את איינבינדר לפני המשחק מול הפועל ת"א הפכה לשיחת היום בבית וגן, כשהשחקנים הבינו שחוגג מעורב בהחלטה.

כזכור, שלשום ביקרו שחקנים את העובדה שהקבוצה נסעה לאלבניה ללא בלם מחליף. חוגג עצמו הבהיר כי הקבוצה יכולה להסתדר עם אופיר קריאף בעמדה הזאת, אולם בעקבות פציעת תמיר עדי הוא נאלץ לשחק בקישור ולכן לקבוצה לא היה בלם מחליף בסגל. "זה ממש לא מהווה תירוץ, אבל בדיעבד, לא היה נכון להשאיר את דן בארץ", אמר אחד השחקנים. "עם כל הכבוד לנתנאל דלויה, עוזיאל פרדו, אביאל זרגרי ורועי פדידה, שהם שחקנים טובים, בית"ר צריכה עומק. בלי קשר, נראינו קטסטרופה במשחק הזה. אף אחד מאיתנו לא הגיע למשחק. ביישנו את המועדון, אבל קודם כל את עצמנו". מי שכן זכה בכל זאת למחמאות היה אופיר קריאף. "הוא רץ והשקיע, אם היו עוד כאלה אולי היינו עוברים", אמרו בבית"ר.

שי ברדה
שי ברדה | אריאל שלום

גורם במועדון נשמע חריף יותר ואמר לאחר ההדחה: "יש כאן כמה שחקנים שהיו צריכים לקצץ 40 אחוז לפי איך שהם נראים. אולי מושיקו היה צריך לשבת איתם אחרי המשחק הזה".

אם כל הצרות הללו לא מספיקות, אוהדים בודדים הגיעו במהלך הלילה לנתב"ג, הביעו את אכזבתם וביקשו מחוגג לפטר את בניון ולוי. חוגג לא ענה. האוהדים המשיכו לעבר השחקנים וקיללו את שלומי אזולאי, אך לא נרשם עימות בין הצדדים.

דן איינבינדר | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי