המטרה של ברק בכר: צירוף ארבעה שחקנים חדשים

ברק בכר | דני מרון

לאחר ההופעות הלא טובות בגביע הטוטו, במכבי חיפה חושבים על חיזוק מעמיק יותר במהלך פגרת הנבחרות. טוואטחה וצ'יבוטה הוצעו דרך צד שלישי. שועה צפוי לפתוח מול חדרה (ראשון, 20:15, ישיר בספורט1)

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה הייתה צריכה לערוך אתמול (חמישי) את משחקה הרשמי הראשון העונה מול ז'לז'ניצ'אר במסגרת סיבוב המוקדמות הראשון של הליגה האירופית, אך המפגש מול הבוסנים נדחה לאור דרישתו של משרד הבריאות עקב מספר חולי קורונה במועדון האורח. על פי החלטתה של אופ"א, מכבי חיפה לא תזכה לניצחון טכני ואמורה לפגוש את ז'לז'ניצ'אר ככל הנראה ב-12 לספטמבר. "קיבלנו ונקבל כל החלטה רק נקווה שהמצב הרפואי יאפשר את המשחק בצורה מלאה", אמרו במועדון.

בינתיים הקבוצה ממשיכה בהכנותיה לקראת מחזור הפתיחה בליגת העל, נגד הפועל חדרה בחוץ (ראשון, 20:15, שידור ישיר בספורט1). המאמן ברק בכר צפוי לעלות עם ההרכב החזק ביותר העומד לרשותו כאשר נטע לביא וניקיטה רוקאביצה יחזרו ל-11, בעוד ירדן שועה ימשיך לקבל את הקרדיט בחלק ההתקפי לצד מלך השערים אשתקד.

במקביל הירוקים מעוניינים להתחזק בצורה משמעותית במהלך פגרת הנבחרת ולפני משחקי הליגה המשמעותיים שלאחר מכן מול הפועל באר שבע ומכבי תל אביב. בפתיחת העונה דובר על רצון להתחזק בבלם ובקשר אחורי נוסף, אבל לאחר משחקי גביע הטוטו הצוות המקצועי ידרוש חיזוק נוסף, לבטח אם החלוץ מוחמד עוואד ימצא קבוצה וייצא בהשאלה לעונה הקרובה, ונראה כי המטרה תהיה לצרף ארבעה שחקנים חדשים.

מאוויס צ'יבוטה
מאוויס צ'יבוטה | האתר הרשמי של לודוגורץ

בכרמל מחכים להחלטה של בוגדן פלאניץ' ודרשו ממנו תשובה עד סוף השבוע הקרוב ומעבר לכך בשבועות האחרונים הוצעו לירוקים צמד השחקנים הישראלים של לודוגורץ, טאלב טוואטחה ומאוויס צ'יבוטה. במועדון סיפרו כי המגן הוצע לא אחת, אך הבהירו כי האופציה עשויה להיות רלוונטית רק בתנאי שיסכים לקצץ משמעותית בשכרו ובינתיים ובשלב זה טוואטחה בוחר להישאר בבולגריה. האופציה של צ'יבוטה עשויה להיות רלוונטית ברגע שעוואד יושאל לקבוצה אחרת, אבל גם כאן נראה כי החלוץ יעדיף למצות את האופציה האירופית שלו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי