בן זקן צפוי לחזור ל-11, בן שמעון: "יש לי אמונה גדולה בסגל"

טום בן זקן, רן בן שמעון | לירון מולדובן

אשדוד תפתח את העונה מול ק"ש ובניגוד למפגש בגביע הטוטו, הפעם הדרומיים יקוו להשיג ניצחון. הקפטן ישוב להרכב על חשבונו של זוהר זסנו. סמואל אלאבי אמר לקראת המשחק: "רוצה לעזור לקבוצה להגיע לפלייאוף העליון"

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

אחרי עונה שהסתיימה במקום בחוף מבטחים, מ.ס. אשדוד תפתח מחר (שבת, 19:00) את משחקי ליגת העל עם ציפיות רבות במשחק בית מול קריית שמונה, לה הפסידה בתחילת השבוע במשחקי הדירוג בגביע הטוטו.

הבוקר, דיברו המאמן רן בן שמעון והקשר סמואל אלאבי לקראת המשחק. "ההתרגשות לקראת פתיחת הליגה? כרגע זה אש שיהפוך לפרפר. כיף לפתוח את הליגה מחדש, בסיטואציה מאוד מורכבת אבל בתוכה אנחנו חיים ועם זה נצטרך להתמודד", אמר המאמן רן בן שמעון לקראת פתיחת הליגה.

המטרות: "יש לי אמונה מאוד גדולה בסגל הזה ובשחקנים שלי. אנחנו קבוצה יוצאת מן הכלל. יש לי משאלה גדולה מאוד לחבר את זה לתוצאות ולאורך זמן אני מאמין שזה יתחבר לתוצאות. ניתן לסגל הזה את הזמן שלו ואני לא רוצה לשים משקל על החבר'ה הצעירים האלה. יש לנו קבוצה טובה בכל סיטואציה שלא תהיה במשחק הזה".

רן בן שמעון | לירון מולדובן

על המפגש הכפול בתוך שבוע מול קריית שמונה: "אין חוקים בעולם הזה. אפשר לנצח ולהפסיד פעמיים. צריכים לדאוג לעצמנו להמשיך באותו הקו והדרך. גילינו הרבה יכולות טובות בגביע הטוטו ונצטרך לתקן רק כמה דברים קטנים".

מסר לקהל: "הבאסה הגדולה ביותר היא שיש  פה קבוצה שלדעתי הקהל יכול מאוד להתחבר אליה. מצד אחד צעירים מקומיים ומצד שני חבר'ה שאוהבים לשחק כדורגל התקפי ואשדוד אהבה מאז ומעולם לשחק כדורגל התקפי. אחת השאיפות של המועדון הזה צריכה להחזיר את המסה הגדולה של הקהל. האוהדים האלה אוהבים כדורגל התקפי ואני חושב שהקהל הזה יכול לספק להם הנאה".

גם אלאבי דיבר לקראת המשחק:  "אני מרגיש מעולה ואני נרגש, אני מתחיל את השנה השנייה במועדון שהוא כמו משפחה שלי".

הציפיות: "להיות מעורב יותר ולעזור לקבוצה להגיע לפלייאוף העליון. בנוסף, אני מאחל דברים טובים עבורי בעתיד".

סמואל אלאבי
סמואל אלאבי | אריאל שלום

התחושות למשחק: "הם ניצחו אותנו במפגש האחרון בגביע הטוטו ובטח שלא נאפשר להם לנוע בחופשיות. אמור להיות לנו קשה אבל בסופו של דבר אני מאמין שננצח".

מסר לקהל: "הם צריכים להמשיך לתמוך בנו ולהיות רגועים. הכל בסדר ולאט לאט דברים יסתדרו. אנחנו אוהבים אותם כפי שהם אוהבים אותנו ואנחנו נעשה הכל על מנת להביא להם שלוש נקודות בשבת הקרובה".

מבחינה מקצועית, בן שמעון צפוי לשמור כמעט על אותו ההרכב שהפסיד בתחילת השבוע לקריית שמונה בגביע הטוטו, כאשר שינוי אחד צפוי בהרכב: הקפטן טום בן זקן צפוי לחזור לעמדת המגן הימני במקומו של זוהר זסנו.

הרכב משוער: רועי משפתי, טום בן זקן, טימותי אוואני, ננאד סבטקוביץ', גיל כהן, פיראס אבו עקל, רועי גורדנה, שלומי אזולאי, סמואל אלאבי, דין דוד ושגיב יחזקאל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי