התלבטות לגבי אלמוג כהן, בנתניה בטוחים: "נוכל להפתיע"

אלמוג כהן
אלמוג כהן | אריאל שלום

אחרי שנה קשה, בקבוצה משוכנעים שבעונה ללא ציפיות יוכלו לעשות דברים טובים. לקראת משחק הפתיחה נגד באר שבע (מחר, 20:00, ספורט2), עדיין לא הוחלט האם הקפטן יפתח שכן רק חזר מפציעה. קניקובסקי יוצב כחלוץ מדומה

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

לאחר העונה הקודמת שלוותה בציפיות רבות ואכזבה מקצועית קשה, מכבי נתניה תפתח מחר (ראשון) את עונת המשחקים 2020/2021 כעונה בה המטרות יהיו צנועות יותר, כשתתארח באיצטדיון טדי אצל הפועל ב"ש (20:00, שידור ישיר בספורט2)

הקבוצה של ריימונד אטוולד תחסר מחר את הבלם אקינסלה אקיניימי, שעדיין מחלים מפציעה בשריר הירך האחורי וכמו-כן לא ערך מספיק אימונים עם הקבוצה כדי להתחבר לשיטת המשחק של המאמן ההולנדי. מעבר לכך ייעדרו שחקנים נוספים – רותם קלר המורחק וכארם ג'אבר ויונס מלדה השוהים בבידוד עד יום ייעדרו.

כדי להכין את השחקנים בצורה המיטבית למשחק, כבר מחר בבוקר תצא הקבוצה למלון באיזור ירושלים, שם ינוחו לפני המשחק בערב, יאכלו ארוחה קלה לפני המשחק ורק לאחר מכן יגיעו לאיצטדיון טדי.

יונס מלדה
יונס מלדה | אריאל שלום

"זו עונה שהיא עם פחות ציפיות, אבל דווקא בעונה כזאת נוכל להפתיע" אמרו במועדון. "השנה היה הרבה יותר קשה להיערך מבחינת בניית הקבוצה, כי גם בנושא החיזוק, הרבה שחקנים עוד לא הגיעו בשל העובדה ששחקנים פשוט לא ממהרים לבוא לפה".

מבחינת ההרכב, אטוולד ישמור על מרבית חוליית הגנה ששיחקה במשחקי גביע הטוטו, כאשר המגן הימני עידו וייר, שהצטרף השבוע רשמית, יקבל את הקרדיט באגף ימין של החלק האחורי. בקבוצה מתלבטים האם לפתוח אם הקפטן אלמוג כהן בקישור האחורי, שכן האחרון חזר מפציעה. אם כהן לא יפתח, יובל שדה יקבל את הקרדיט. אלעד שחף, צפוי לפתוח בקישור, כשגבי קניקובסקי יוצב כחלוץ מדומה, אך גם סיכויי של פרייטר הג'מייקני לפתוח קיימים.

גבי קניקובסקי

הרכב משוער: דני עמוס, עידו וייר, דולב אזולאי, עומרי גנדלמן, זלאטן שחוביץ', אלמוג כהן (יובל שדה), אלעד שחף, אביב אברהם, רוי קורין, חן עזרא וגבי קניקובסקי

עוד באותו נושא: אלמוג כהן, ריימונד אטוולד

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי