דוניס: "אסור לבוא רגועים לפ"ת", ייני: "קשה לזכות בשלוש אליפויות ברצף"

גאורגיוס דוניס | האתר הרשמי של מכבי תל אביב

מאמן מכבי תל אביב מוכן למחזור פתיחת העונה מול המלאבסים: "רוצים להמשיך את התוצאות הטובות". הקפטן, שפותח עונה 16 במועדון: "לא מובן מאליו". יונתן כהן יחזור לסגל, בלקמן ובן חיים תורגלו לסירוגין

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב לא הספיקה לחגוג את העלייה לשלב הבא במוקדמות ליגת האלופות וכבר מחר (ראשון) תפתח את עונת 2020/21 בליגת העל, כאשר תפגוש במחזור הראשון את מכבי פתח תקווה בבלומפילד (21:00).

הקבוצה תנסה לחבר שלוש אליפויות רצופות העונה, משימה קשה בהחלט. המאמן גאורגיוס דוניס דיבר לקראת ההתמודדות ואמר: "אנחנו לא מסתכלים יותר מדי קדימה. כל משחק חשוב עבורנו, בכל מפעל. אני רוצה לראות את השחקנים מרוכזים במשחק כי לאחר מכן יש פגרה של שבועיים ולא יתאמנו איתנו כמה שחקנים בזמן הזה כי הם עם הנבחרות, אבל אנחנו שמחים שיש לנו שחקנים בנבחרות. אנחנו חייבים לכבד את היריבה. ניתחתי אותם, יש להם שחקנים טובים, הם מנסים לשחק כדורגל טוב וחיובי. חשוב מאוד שנכבד אותם".

"ניתחתי את פתח תקווה והבנתי שהיא משחקת כדורגל התקפי, לא רק מחכה ליריבה", המשיך היווני. "אסור לתת להם להרגיש חופשיים. חשוב שנוכיח מההתחלה שאנחנו קבוצה טובה, שנילחם לזכות בכדורים מהר וכשהכדור אצלנו אז להיות יציבים במסירות וליצור הזדמנויות. אני מצפה למשחק קשה נגד קבוצה טובה. אני מחכה לראות את הקהל שלנו באצטדיון ולהרגיש את האווירה. זה לא אפשרי כרגע. אני יכול להעביר להם מסר להגיד שניתן את הכל ושאנחנו עובדים קשה. יש לנו רוח טובה מאוד בקבוצה ועבורנו כל משחק חשוב. אני מקווה שבעתיד אראה את האוהדים באצטדיון".

גאורגיוס דוניס | מכבי תל אביב, האתר הרשמי

הקפטן, שרן ייני, הוסיף: " מרגש לפתוח עונה מספר 16 במועדון. זה לא מובן מאליו, בטח אחרי שגדלתי כילד שהוא לא שחקן הרכב. בכיתי, הייתי חסר ביטחון ובסוף הגעתי לעמדה הזו. עשיתי הרבה אבל עדיין יש בי רעב לעשות יותר. אנחנו באים עם מוטיבציה גבוהה, זה לא קל לשמור על תואר האליפות שנה שלישית ברציפות. אבל זו משימה שמצריכה ריכוז. נסתכל משחק אחרי המשחק כדי לייצר סטנדרטים טובים על המגרש ומחוצה לו בכדי להוציא מאיתנו את המיטב".

שרן ייני | דני מרון

מבחינה מקצועית, דוניס לא תרגל הרכב ברור. טל בן חיים ואיתי שכטר תורגלו לסירוגין, כאשר ניק בלקמן ואילון אלמוג תורגלו ברוב האימון. בן ביטון אמור לחזור לעמדת המגן הימני ודן ביטון, שבלט במשחק האחרון, אמור לפתוח גם הוא ב-11. יונתן כהן, שלא שיחק מול סודובה, אמור לפתוח על הספסל.

הרכב משוער: דניאל טננבאום, בן ביטון, שרן ייני, איתן טיבי, אנריק סבוריט, דור פרץ, דן גלזר, אבי ריקן, דן ביטון, אילון אלמוג (טל בן חיים), ניק בלקמן (איתי שכטר).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי