אבוקסיס: "יהיו הרבה מתורגמנים בחדר ההלבשה". אטוולד עקץ את השיפוט

יוסי אבוקסיס | דני מרון

צמד הקשרים הארגנטינאי מראסינג קלוב סיכמו בבירת הנגב, המאמן בירך: "יצטרכו להיכנס לכושר, אבל חושב שיעזרו לנו". על הניצחון על נתניה: "המון חומר למחשבה, לא הבאנו פה מספיק דברים". אטוולד עקץ את השופטים

(גודל טקסט)

המחזור הראשון בליגת העל נפתח אמש (שבת) עם שלושה משחקים מרתקים והושלם הערב עם ארבעה משחקים נוספים. במשחק המוקדם, הפועל באר שבע אירחה את מכבי נתניה באצטדיון טדי לקרב שתמיד מספק הרבה שערים וכדורגל מהנה, ובתום דרמה אדירה, מחזיקת הגביע השיגה ניצחון 2:3, ומי שגנב את ההצגה, כמו תמיד, היה ז'וסואה, שניצל מכרטיס אדום מוקדם, כבש מהנקודה הלבנה והיה מעורב בשער השני של איתמר שבירו. לאחר הניצחון, האדומים הודיעו על סיכומם של הצמד הארגנטינאי, מרסלו מלי ומריאנו בריירו, והמאמן, יוסי אבוקסיס סיכם את המשחק ההפכפך.

צפו בתגובות לאחר המשחק

"המון חומר למחשבה המשחק הזה. לא במחויבות ולא ברצון, אבל ביכולת כי לא הבאנו פה מספיק דברים. נתניה לחצו אותנו בצורה קלה יחסית, לא הצלחנו להשתחרר מהלחץ שלהם. אבל יחד עם זאת, השגנו ניצחון אדיר אחרי משחק גדול ביום חמישי, התחלנו את העונה באיחור ולשחקנים היה קשה מאוד המאמץ הזה, זה לא תירוץ, אני חושב שאנחנו צריכים לתקן הרבה דברים, אבל תמיד כיף לתקן אחרי ניצחון"

היכולת של הישראלים והתלות בזרים: "יש לנו שחקנים זרים טובים וישראלים טובים, הישראלים עובדים, שבירו עובד מאוד מאוד קשה במגרש ומגיע לו לכבוש, גם סנטי עשה עבודה טובה. זהו, צריכים להמשיך".

איתמר שבירו | דני מרון

שחקני הרכש מארגנטינה: "החדר הלבשה שלנו יהיה מלא מתורגמנים עכשיו, אבל הכי חשוב שהם יגיעו, הליגה שלהם נגמרה מזמן והם יצטרכו להיכנס לכושר, אבל אנחנו חושבים שהשחקנים האלה יעזרו לנו"

המטרות של באר שבע העונה: "אני חושב שיש לנו קבוצה טובה אמרתי את זה תמיד, חוץ מאלוף האלופים שהיינו הרכב של מחליפים, אמרתי לכם כשהזרים יצטרפו תהיה קבוצה טובה והרכש שבדרך ישדרג אותנו. המטרה שלי תמיד היא המשחק הבא, אני לא מסתכל רחוק מדי. כשאימנתי בקבוצות אחרות הייתי מגיע לאווירה בטוטו טרנר ולזה אתה מקווה כמאמן, לקחו לנו את הקהל, לקחנו לנו את המגרש. אני מקווה שזה יחזור"

גם כובש השער השני, איתמר שבירו, אמר לאחר המשחק: שער בכורה זה כיף, חיכיתי לזה הרבה. אני שמח שכל הקבוצה ניצחה והיה לי חלק בזה. הכאבים בסוף? קצת עומס של השבוע האחרון עם אירופה, גם היום היה משחק ארוך, אני מרגיש בסדר. יש לנו הרבה מפעלים, כל אחד יתרום את החלק שלו. אני אעשה מה שאפשר בשביל הקבוצה ומתי שיצטרכו אותי אני אשחק. הפועל באר שבע מתקדמת מצעד לצעד, אנחנו רוצים לעשות עונה יפה באירופה, עונה טובה בליגה. נתקדם לאט לאט ונראה

ריימונד אטוולד | דני מרון

מנגד, מאמן מכבי נתניה, ריימונד אטוולד, ביקר את צוות השיפוט שלא הרחיק את ז'וסואה: היה שקט בחדר ההלבשה, אני חושב שהגיע לנו יותר מהמשחק הזה. במיוחד ששחקנים שמבקיעים לא היו אמורים להיות על המגרש בכלל, זה לקח שאנחנו נצטרך ללמוד להמשך העונה. אני חושב שאם ראיתם את המשחק, ראיתם שהיינו רוב הזמן בשליטה. לבאר שבע היה קשה מאוד לשחק כדורגל ולצאת מהלחץ, ההזדמנות הראשונה שלהם הייתה אחרי 30 דקות וזה אומר הרבה על הדרך שבה שיחקנ, ולקראת הסוף האמנו שאנחנו יכולים להוציא משהו מהמשחק הזה וזה משהו שאנחנו נצטרך לקחת קדימה. מטרות? אני אוכל להציב שהסגל יהיה מלא, זה לא המקרה עדיין. אנחנו קבוצה מאוד צעירה כולם עובדים קשה, אנחנו מכוונים הכי גבוה שאפשר ונראה לאן נגיע.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי